Klacht VidaXL.nl: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 448953
Gebruiker
Justme77
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik deed maandag een bestelling, deze werd meteen betaald, het komt niet in mijn account bij de bestellingen, ik krijg geen bevestiging mail, geen antwoord op mails, er stond op voorraad 1 werkdag levertijd. Verschrikkelijk die klantendienst. Geen contact mogelijk.

De oplossing

Mijn zwembad ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

5 reacties

  1. Auteur
    Justme77
    Datum
    Ondertussen kreeg ik 2 mails, eentje met we vonden geen bestelling, daar stuurden ik de bestelbon op, antwoord nadien we vinden geen betaling, hierop stuurden ik een betaalbewijs en ondertussen nog geen reactie... verloopt echt niet fijn...
  2. Auteur
    Justme77
    Datum
    Ondertussen kreeg ik 2 mails, eentje met we vonden geen bestelling, daar stuurden ik de bestelbon op, antwoord nadien we vinden geen betaling, hierop stuurden ik een betaalbewijs en ondertussen nog geen reactie... verloopt echt niet fijn...
  3. Auteur
    Justme77
    Datum
    Ondertussen kreeg ik 2 mails, eentje met we vonden geen bestelling, daar stuurden ik de bestelbon op, antwoord nadien we vinden geen betaling, hierop stuurden ik een betaalbewijs en ondertussen nog geen reactie... verloopt echt niet fijn...
  4. Auteur
    Justme77
    Datum
    Ondertussen kreeg ik 2 mails, eentje met we vonden geen bestelling, daar stuurden ik de bestelbon op, antwoord nadien we vinden geen betaling, hierop stuurden ik een betaalbewijs en ondertussen nog geen reactie... verloopt echt niet fijn...
  5. Auteur
    Justme77
    Datum
    We hebben ondertussen ons geld terug gekregen... helaas vinden we nu ons zwembad enkel nog aan woekerprijzen of aan 40 Euro duurder op Vida xl zelf, maar hier durf ik niet meer te bestellen!

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen