Klacht VidaXL.nl: Boos om het niet kunnen leveren van de juiste artikelen die je opgeeft!

Klachtnummer
# 460305
Gebruiker
Marja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben hier een buffetkast besteld, alles netjes in de doos! Bij het in elkaar zetten van de kast zijn er planken gescheurd door te lange schroeven! Je kan ze niet bellen, dus mailen maar allemaal fotos bijgezonden en de productcodes van de onderdelen die waren gescheurd.. we hebben een maand gewacht krijgen het pakket binnen wat blijkt verkeerde planken binnen.. weer kan de kast niet in elkaar worden gezet, weer gemaild want je kan ze niet bereiken.. hoor je niks. Gister een boze mail gestuurd en ineens was het pakket onderweg! Net het pakket binnengehad krijgen we een kussen geleverd?! Wat heeft een kussen met een buffetkast te maken? Ik vindt dit echt niet kunnen.. je bent nu 2 maanden verder en nog kan je de kast niet in elkaar zetten! Je betaald een hoop geld handel er dan ook naar.

De oplossing

Geld terug of de hele kast opnieuw verzenden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen