Klacht VidaXL.nl: Boos om het niet kunnen leveren van de juiste artikelen die je opgeeft!

Marja

Wij hebben hier een buffetkast besteld, alles netjes in de doos! Bij het in elkaar zetten van de kast zijn er planken gescheurd door te lange schroeven! Je kan ze niet bellen, dus mailen maar allemaal fotos bijgezonden en de productcodes van de onderdelen die waren gescheurd.. we hebben een maand gewacht krijgen het pakket binnen wat blijkt verkeerde planken binnen.. weer kan de kast niet in elkaar worden gezet, weer gemaild want je kan ze niet bereiken.. hoor je niks. Gister een boze mail gestuurd en ineens was het pakket onderweg! Net het pakket binnengehad krijgen we een kussen geleverd?! Wat heeft een kussen met een buffetkast te maken? Ik vindt dit echt niet kunnen.. je bent nu 2 maanden verder en nog kan je de kast niet in elkaar zetten! Je betaald een hoop geld handel er dan ook naar.

Geld terug of de hele kast opnieuw verzenden.

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?