Klacht VidaXL.nl: Bureau met tropische houtworm van VidaXL

# 319392
Arnojk

Bij VidaXL een leuk industrieel retro bureau gekocht met ongenode gasten. Na enige maanden bleek de lade vol te zitten met houtworm. Klacht daarover ingediend. Mailtje terug gekregen met verzoek om foto’s. Geen reactie meer van VidaXL. Ik weer teruggebeld. Oh ja we hebben uw mail ontvangen. Ik kan u €50,00 compenseren. Niet mee akkoord gegaan. Immers bureau herft € 158,00 gekost. Ze zou overleggen en zou die middag een mail krijgen. Geen reactie natuurlijk. Vandaag weer even teruggebeld. Nee krijg niets vergoed. Kan wel een onderdeel vervangen, maar helaas het betreft het hout van een bureau, dus beetje onzinnig voorstel. VidaXL even herinnert aan de wettelijke garantie, masr volgens de medewerker geldt die niet voor VidaXL. Ook Venlo is Nederland, dus garantie is garantie. Binnen de termijn is binnen de termijn. Ik zou zo tegen iedereen willen zeggen, niets kopen daar.

Geld terug, niks compensatie van € 50,00 maar gewoon de aanschafprijs terug van € 158,00. VidaXL hoort gewoon goede producten af te leveren en daar zijn verantwoording in te nemen als een product niet goed is.

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?