Opgelost door VidaXL.nl: Een vervangend onderdeel is niet meer leverbaar en het bedrijf wil me niet 100% terugbetalen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 471892
Gebruiker
Harie3000
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb eind mei / begin juni een set van 2 tuinstoelen aangeschaft. Bij één van deze stoelen is een poot afgebroken. Toen heb ik netjes het aanvraagformulier ingevuld en afgewacht. Toen het te lang duurde heb ik opnieuw contact opgenomen en zouden ze het onderdeel opnieuw opsturen. Nu krijg ik bericht dat het onderdeel wegens een 'systeemfout' niet opgestuurd kan worden. Retourneren kan niet meer, m.i. onterecht omdat de levertermijn net zo lang is als de retourtermijn, 30 dagen. Nu wil ik graag een terugbetaling t.w.v. de nieuwwaarde van één stoel, zodat ik die opnieuw kan bestellen. Deze waarde is €167,99. Zij kunnen mij echter maximaal €120,- aanbieden, de helft van de waarde van de dubbele set toen ik deze heb aangeschaft. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik met een gedeeltelijke terugbetaling niets kan omdat de stoel zo niet bruikbaar is. Hopelijk kunnen jullie mij hebben het bedrag à €167,99 terug te vorderen zodat ik gewoon een nieuwe stoel kan bestellen. Ik zal zelfs geen klacht indienen, dat doen al genoeg anderen.

De oplossing

Mij een terugbetaling van €167,99 aanbieden zodat ik een nieuwe stoel kan bestellen.

6 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste `Harie3000,

    Ik zou graag in contact met je willen komen, helaas kreeg ik zojuist je voicemail.

    Ik probeer je deze week nog een keer te bellen.

    Fijne dag gewenst.

    Met vriendelijke groet,

    Marina
  2. Auteur
    Harie3000
    Datum
    Beste Marina,

    Dat is fijn dat er contact met me wordt gezocht. Ik zag dat ik door een privé-nummer ben gebeld, ik vermoed dat u dat bent geweest. Helaas kan ik een privé-nummer niet terugbellen. Kunnen wij een afspraak maken om te bellen? Of dat ik u bel?

    Ik hoor graag van u.

    Vriendelijke groet,

    Joppe de Vlieger
  3. Auteur
    Harie3000
    Datum
    Beste Marina,

    Tot op heden heb ik nog niets gehoord. Ik verneem graag ik een reactie van je.

    Vriendelijke groet,

    Joppe de Vlieger
  4. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Harie3000,

    Ik kreeg je net helaas niet meer te pakken. Ik probeer het snel nog een keer.

    Met vriendelijke groet,

    Marina/ vidaXL
  5. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Harie3000,

    Zoals besproken kom ik snel bij je terug met een oplossing.
    Fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Marina
  6. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Harie3000,

    Fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen.

    Fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harie3000
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen