Klacht VidaXL.nl: Een zeer slechte behandeling!!!!

Teleurgesteld

Beste mensen van VidaXL,

Ik heb al veel ontevreden berichten over jullie kunnen lezen op Facebook. Kijk had ik nu niets te maken gehad met jullie, dan had ik geen recht van spreken.

Maar helaas is dat dus niet zo. Wij (mijn vriendin en ik) hebben nu zo’n drie weken geleden een massief houten tafel gekocht bij jullie. De foto’s die er bij stonden lieten en deden niets af aan de verbeelding en wij vonden de tafel dan ook direct mooi, zeker vanwege het massieve tafel blad van mango hout! Waar een mooie foto van is.

Maar wat schetst onze verbazing: 1) het tafelblad bestaat uit drie delen?! Toen had er al n lampje moeten gaan branden. 2) deze drie delen sluiten ook nog eens niet mooi aan en zijn ook nog scheef, waardoor een beker bv kan omvallen.. Wij hebben zelf dus daarom nog een glasplaat moeten laten maken van 180 bij 90 (ook niet goedkoop). Ik kan zeggen dat wij erg teleurgesteld zijn in jullie. En dan laat ik alle scheldwoorden maar achterwege!

Telefonisch zijn jullie niet te bereiken en op meerdere mails word niet gereageerd. In die laatste mail van mij (van n week geleden) heb ik toen ook aangegeven dat ik een negatief stuk over jullie zou schrijven. En dat geklets dat door Corona alles vertraagt, kan ik me nog indenken met leveringen, maar niet met mail lezen en behandelen en zo met mij meekijken naar een passende oplossing waar ik (wij) tevreden mee zijn. We hebben een best bedrag ervoor voor alles betaald. We zijn nu een week verder en het is van jullie kant doodse stilte 😡

Daarom waarschuw ik bij deze eenieder die nog iets koopt van /bij VidaXL.NL
NIET DOEN dus! Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Clemmens Jansen

Wij willen die massieve houten tafelblad van Mango hout, 180 bij 90. Zoals ons ook beloofd is en zoals deze ook op de foto’s te zien is.

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?