Opgelost door VidaXL.nl: Eerst nieuwe producten beloven en dan terugkrabbelen!

bb1210

Wij hebben binnen een jaar 4 van de 6 ontvangen stoelen, kapot. VidaXL aangeschreven en deze reageerde in 1e instantie netjes. Wij hadden foto's meegestuurd en mochten aan de hand van de onderdelen lijst aan geven welke onderdelen wij wilden ontvangen. Dit gedaan, moesten we wederom foto's sturen. Dit deden wij natuurlijk. Na het ontvangen van die foto's viel de klacht opeens niet onder garantie en werd ons totaal niets vergoed! Als wij eerst op de voorwaarden waren gewezen en men goed had gekeken naar de foto's. En toen had opgemaakt dat wij niets vergoed zouden krijgen, was dat jammer, maar okee geweest. MAAR eerst beloven, zonder gerichte vraag van ons (wij hadden het als een vraagklacht verzonden) EN DAN terugkomen op je belofte en niets meer van je laten horen/ niet reageren op mails. Dit is een schande! 4 stoelen zijn verpest...binnen een jaar! Zo behandel je klanten toch niet.

in ieder geval 4 nieuwe rugleuningen (liefst 4 nieuwe stoelen, want de zittingen gaan het ook al opgeven en de voorpoten willen ook mee...)

VidaXL.nl
    Beste heer/mevrouw van den Berg,

Bedankt voor uw bericht.

Wij zullen u per e-mail contacteren en samen met u kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Onze oprechte excuses dat het niet gelopen is zoals zou moeten.

vidaXL
    bb1210
    Met klachtenkompas toch 4 nieuwe stoelen toegestuurd gekregen. Moest wel de oude retourneren via DHL punt, maar snel nieuwe ontvangen.

bb1210

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?