Klacht VidaXL.nl: Garantie....service....daar hebben ze nog nooit van gehoord !

poohbeer

Op 5-3-13 koop ik via koopgoedkoop.nl / vidax.nl twee massagestoelen welke binnen 3 maanden volledig uit elkaar vallen. Het leer scheurt overal kapot, de electronica doet het niet meer, de vulling valt onderuit de stoel en van enig zitcomfort is eveneens geen sprake meer. De stoelen zijn nutteloos en het vertrouwen in het product is weg. Na melding van deze misere komt het antwoord dat de garantietermijn reeds is verstreken (?) en dat van geld terug geen sprake is. Wel kan ik een lijst invullen alwaar ik reserveonderdelen op kan aanvragen. Op mijn vraag dat alle onderdelen vervangen moeten worden en zij beter twee nieuwe stoelen kunnen sturen komt het antwoord dat dat alleen kan als de "oude"stoelen retour zijn gezonden, waar ik dan vervolgens 2 weken op moet zitten is voor koopgoedkoop niet relevant. Dus toch maar die lijst invullen en wat is het antwoord, ze willen eerst de oude stoelen retour !
snap ik het nou niet of hoe zit het ?

geld terug !
een andere oplossing is in mijn ogen niet meer van toepasing

VidaXL.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?