Klacht VidaXL.nl: Geen enkele reactie van Vida

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 189053
Gebruiker
Teur
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn retour gestuurde windscherm is zoek geraakt mijn geld krijg ik niet terug en van het zogenaamde onderzoek wat ingesteld is hoor ik niets meer. Bedankt Vida ik zal hier nooit meer iets kopen.

De oplossing

Mijn gels retour

4 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste meneer van Balen,

    Er is meermaals contact geweest over het windscherm.

    Wij hebben u op 15 juli voorzien van een retourprocedure van UPS om het windscherm te retourneren. Hier is helaas nooit gebruik van gemaakt.
    UPS heeft geen bevestiging van het feit dat ze bij u een pakket hebben opgehaald. We hebben u gevraagd om een ophaalnummer van UPS, echter heeft u dit niet in bezit. Dit zou u wel hebben ontvangen op het moment dat de ophaalafspraak is gemaakt.

    UPS kan een onderzoek starten met een actieve traceercode of met het ophaalnummer. De traceercode is niet actief en u bent tot op heden niet in de gelegenheid geweest om ons of UPS het ophaalnummer te verschaffen, waardoor er ook geen intern onderzoek gestart kon worden bij de vervoerder. Hierover is meerdere malen contact geweest en heeft u specifiek op 13-08-2016 en nogmaals op 17-08-2016 deze uitleg per mail ontvangen.
    Uw pakket is tot op heden helaas nog niet retour gekomen in ons magazijn. Om deze reden kunnen wij helaas geen terugbetaling verwerken.

    We vinden het zeer spijtig, maar helaas kunnen wij niet op uw verzoek ingaan.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten, Team vidaXL
  2. Auteur
    Teur
    Datum
    Sorry maar hoeveel keer heb ik nu al gemeld dat ik niets heb ontvangen van UPS en hoeveel keer heeft u al belooft dat UPS een onderzoek zal starten en nu gaat u mij vertellen dat dat nog steeds niet is gebeurd loop eens het oude dossier dan kun u zien wat er steeds beloofd word MAAR NIEMAND BIJ VIDA DIE DIT SERIEUS NEEMT het is echt treurig maar ik ben mijn geld kwijt aan iets wat ik netjes teruggestuurd hebt
  3. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste heer van Balen,

    Naar aanleiding van uw klacht en ons korte telefonisch contact berichten wij u.
    Wij hebben naar aanleiding van u klacht over het windscherm dat u in juli aan ons geretourneerd heeft een onderzoek gestart.

    In uw e-mail berichten aan ons had u meerdere malen aangegeven dat u het pakket naar ons geretourneerd heeft met het toegezonden label en dat u telefonisch contact heeft gehad met UPS voor een ophaal afspraak.
    Na meerdere malen overleg met UPS en ons magazijn hebben wij helaas uw retourzending niet mogen ontvangen.

    Echter willen wij u graag het aankoopbedrag terug betalen. Wij realiseren ons ten zeerste dat dit onderzoek zeer lang heeft geduurd en wij u tussentijds hadden moeten berichten. Waarvoor dan ook onze oprechte excuses. En wij vinden het dan ook niet meer dan gepast om u te voorzien van het aankoopbedrag. Wij hebben onze financiële afdeling zojuist de opdracht gegeven om het aankoopbedrag aan u over te maken.

    Nogmaals onze oprechte excuses voor al het ongemak en het uitblijven van een oplossing.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.
    Met vriendelijke groet,
    Team vidaXL
  4. Auteur
    Teur
    Datum
    Uiteindelijk heeft Vida besloten om het bedrag aan mij terug te betalen na heeeeel veel telefoontjes en mailtjes krijg ik dan toch waar ik recht op hebt het heeft lang geduurd maar uiteindelijk is de oplossing netjes.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen