Klacht VidaXL.nl: Geen enkele vorm van contact mogelijk.

R.J.T. van Weersch

Wij hebben geprobeerd om een product, waarover we niet tevreden zijn, terug te sturen. Vida is niet telefonisch bereikbaar (in theorie 's ochtends, maar na 1 uur wachten hebben we opgehangen...), reageert niet via Facebook, niet via hun chat, via webformulier, op geen enkele wijze. Op het herroepingsformulier komt geen enkele reactie.
Schrijnend slechte klantenservice. VidaXL beroept zich op enorme drukte, maar dat vind ik geen excuus, daar heeft de arbeidsmarkt uitzendkrachten voor uitgevonden.

Binnen 5 werkdagen een bevestiging van de herroeping van onze bestelling en binnen 10 werkdagen een terugboeking van het factuurbedrag (inclusief verzendkosten). Ook willen we, gezien de geinvesteerde tijd, telefoonkosten en frustratie, als compensatie het product gratis retourneren.

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

R.J.T. van Weersch
    Voor de duidelijkheid: we zijn al sinds 6 april aan het proberen om telefonisch contact te zoeken, helaas kom je er niet doorheen en elke dag hebben we na een half uur tot een uur opgegeven. Ergens houdt het op... Afgelopen maandag zijn we begonnen via de andere kanalen, maar allemaal even hopeloos.