Opgelost door VidaXL.nl: Geen levering

Saraitje

Mijn pakket staat al 2 weken op klaar verzending en wordt niet verzonden. In de chat wordt ik er steeds uitgegooid en Dpd zegt ook dat jullie erg slecht zijn met toestemming om de pakketten mee te nemen. Ik word continu van het kastje naar de muur gestuurd. De helft heb ik binnen maar kan er niks mee. Annuleren kan niet, terugsturen is geen optie want hoe dan ook krijg ik mijn geld niet omdat het pakket nog steeds op klaar voor verzending staat. De chat wordt ik uitgegooid of de operators komen met het ene excuus na het andere. Klachtenformulier invullen gaat niet want dan slaat de site ophol dus ik kan ook geen officiƫle klacht indienen bij de thuiswinkel organisatie. Het enige wat mij rest is aangifte doen van oplichting en alle bewijzen aan mijn jurist geven zodat zij eveneens stappen kan ondernemen.

Ik wil mijn pakket of mijn geld terug.

Saraitje
    Inmiddels is de chat compleet gesloten. Het enige wat kan is een mail sturen. Ik heb een mail gestuurd met het verzoek om het gedeelte wat ik wel binnen heb retour te sturen. Inmiddels heb ik een ander hekwerk gekocht. Het andere pakket staat nog steeds op klaar voor verzending en nog steeds niet opgestuurd. Ook een klacht ingediend bij de waarborgwinkel. Echt een slecht bedrijf.
    Saraitje
    Zo waar heb ik een mail gehad met een retourlabel van postnl?

Saraitje
Ze hebben contact met mij opgenomen en hebben netjes het probleem opgelost. Het geld heb ik inmiddels ook al terug ontvangen. Ze hebben woord gehouden, erg netjesšŸ‘

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?