Klacht VidaXL.nl: Geen product, noch teruggebeld, 2e bestelling weer alles fout
Details
De klacht
Na een vreselijke ervaring waar ik 5 weken niets hoorde, behalve loze beloften wanneer ze terug emailden....kreeg ik een voucher van 50 euro...Uiteindelijk besloten toch hier iets voor te kopen.. iets wat op voorraad was, levertijd max 3 werkdagen. Het extra geld wat ik moest bijbetalen is meteen afgeschreven...En toen begon de ellende op nieuw.
Geen email met bevestiging van de bestelling, niets....vervolgens bellen met klantenservice (dat nummer had ik van vorige klacht) alles uitgelegd incl voorgeschiedenis. Mij werd BELOOFD dat ik diezelfde dag terug gebeld zou worden....dat is nu 5 dagen geleden...En ook op mijn email niets gehoord.
En nog steeds na 2 weken mijn product niet noch bevestiging, noch info....
Werkelijk....is oprecht toch niet te geloven dat zo een bedrijf nog bestaat....?
De oplossing
Klanten informerenBevestiging van bestelling sturen
Geen beloftes maken die je niet kan nakomen....zoals terugbellen zelfde dag, zoals levertijden, zoals...eigenlijk alles....
Ik wil het product EN mijn geld terug
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.