Klacht VidaXL.nl: Geen reactie op vraag / klacht. Zeer frustrerend. Het gaat hiet om rond de 400 euro, schandalig
Details
De klacht
Ik wil een product retourneren. Daarvoor moet ik een retourinstructie opvragen. Hier ben ik nu al een week mee bezig. 3 mails gestuurd, straks gaat de 4e er uit. Ik krijg alleen automatische antwoorden dat ik binnen 3 werkdagen antwoord krijg. Dus niet.Telefonisch krijg ik niemand te pakken. 1 nummer werkt niet en op het andere staat een bandje.
1 simpele vraag:
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren en mijn geld terug te krijgen?
Hoe moeilijk kan het zijn!?
Leest er überhaupt iemand de mailbox uit bij VidaXL?
De oplossing
Snel reageren wat te doen. De tijd tikt door. Straks krijg ik te horen dat ik niet meer kan retourneren omdat de termijn voorbij is. Lekker dan!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.