Klacht VidaXL.nl: Geen reactie op vraag / klacht. Zeer frustrerend. Het gaat hiet om rond de 400 euro, schandalig

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 440116
Gebruiker
Teleurgestelde Armelle
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil een product retourneren. Daarvoor moet ik een retourinstructie opvragen. Hier ben ik nu al een week mee bezig. 3 mails gestuurd, straks gaat de 4e er uit. Ik krijg alleen automatische antwoorden dat ik binnen 3 werkdagen antwoord krijg. Dus niet.
Telefonisch krijg ik niemand te pakken. 1 nummer werkt niet en op het andere staat een bandje.
1 simpele vraag:
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren en mijn geld terug te krijgen?
Hoe moeilijk kan het zijn!?
Leest er überhaupt iemand de mailbox uit bij VidaXL?

De oplossing

Snel reageren wat te doen. De tijd tikt door. Straks krijg ik te horen dat ik niet meer kan retourneren omdat de termijn voorbij is. Lekker dan!

2 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste A.F. Struik,

    Excuses voor het ongemak.

    Wij hebben een retour afspraak ingepland met DPD op 8 mei. Als ze geweest zijn zou je dit even kunnen laten weten?
    Dan kunnen wij de terugbetaling verwerken.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Marina
  2. Auteur
    Teleurgestelde Armelle
    Datum
    Jazeker, dat zal ik doen.
    Ik wacht eerst nog even af wat er op 8 mei gebeurt. Zoals je misschien begrijpt ben ik inmiddels nogal sceptisch...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgestelde Armelle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is opgehaald en retour genomen. Ik wacht nu op terugbetaling van het geld. Nog geen geld ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen