Klacht VidaXL.nl: Geen reactie op vraag / klacht. Zeer frustrerend. Het gaat hiet om rond de 400 euro, schandalig

sad Niet opgelost
Teleurgestelde Armelle

Ik wil een product retourneren. Daarvoor moet ik een retourinstructie opvragen. Hier ben ik nu al een week mee bezig. 3 mails gestuurd, straks gaat de 4e er uit. Ik krijg alleen automatische antwoorden dat ik binnen 3 werkdagen antwoord krijg. Dus niet.
Telefonisch krijg ik niemand te pakken. 1 nummer werkt niet en op het andere staat een bandje.
1 simpele vraag:
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren en mijn geld terug te krijgen?
Hoe moeilijk kan het zijn!?
Leest er überhaupt iemand de mailbox uit bij VidaXL?

Snel reageren wat te doen. De tijd tikt door. Straks krijg ik te horen dat ik niet meer kan retourneren omdat de termijn voorbij is. Lekker dan!

VidaXL.nl
    Beste A.F. Struik,

Excuses voor het ongemak.

Wij hebben een retour afspraak ingepland met DPD op 8 mei. Als ze geweest zijn zou je dit even kunnen laten weten?
    Dan kunnen wij de terugbetaling verwerken.

Alvast bedankt.

Marina
    Teleurgestelde Armelle
    Jazeker, dat zal ik doen.
    Ik wacht eerst nog even af wat er op 8 mei gebeurt. Zoals je misschien begrijpt ben ik inmiddels nogal sceptisch...

Teleurgestelde Armelle
Pakket is opgehaald en retour genomen. Ik wacht nu op terugbetaling van het geld. Nog geen geld ontvangen.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?