Opgelost door VidaXL.nl: Geen reactie van VidaXL. Zijn onbereikbaar.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 449719
Gebruiker
IlonaSchulz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al een maand geleden een retour aanvraag gedaan via de website en recentelijk nog een herroepingsformulier per e-mail verstuurd. Tot op heden geen reactie. Ondertussen wordt ik wel lastig gevallen door Klarna om de openstaande factuur te betalen! De betaaltermijn is inmiddels verstreken. Maar ik ga geen factuur betalen voor iets wat beschadigd en niet bruikbaar is en wat ik om die reden gewoon netjes wil retourneren. VidaXL maakt dit onmogelijk!

De oplossing

Ik wil graag een retournummer en retouradres en geen herinneringen van Klarna krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Ilona,

    Bedankt voor je tijd vandaag.

    Hopelijk lukt het wel als je ons mailt :)

    Met vriendelijke groet,

    Marina


Uiteindelijke oplossing

Auteur
IlonaSchulz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Prima opgelost! Het ligbed hoef ik niet te retourneren, want deze kunnen ze toch niet verkopen en de factuur hoef ik niet te betalen. Hartelijk dank voor het oppakken van deze klacht en de oplossing!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen