Klacht VidaXL.nl: geen service, geen oplossing, starre houding.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 432017
Gebruiker
grondboor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In oktober 2018 kocht ik een grondboor bij VidaXl. In de periode tot februari 2020 heb ik dit apparaat slechts drie maal kortstondig gebruikt. Bij het laatste gebruik in februari ging de boor kapot, de oliekeerring ging lekken. Gebeld met VidaXl en ook via een brief dit gemeld. Het antwoord herhaald is buiten de garantie van 2 jaar en wij kunnen niets voor u doen. Binnen garantie hebben wij onderdelen en nu echter niet.
3 maanden buiten garantie op een termijn van 2 jaar weinig gebruikt en normaal gebruik.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf een oplossing ter vervanging of reparatie biedt dit op basis van wat verwacht mag worden van dit product binnen de gebruiksperiode van iets mee dan twee jaar.

1 reactie

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Grondboor,

    Wij zien dat de bestelling dateert uit september 2017. Hierom kunnen wij u helaas niet meer verder helpen daar de garantie 2 jaar is.

    Met vriendelijke groet,

    vidaXL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
grondboor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoek het maar uit, geen enkele service of oplossingsgericht meedenken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?