Opgelost door VidaXL.nl: Geen spullen ontvangen, internet storing NA betalen, geen reactie van meneer.

content Opgelost
Volliere

Geen geleverde spullen, 2 mooie grote kennels als volière voor mijn vogels.
Donderdag na betaling ( 600+) gehele tijd storing of melding dat er te veel mensen tegelijk naar hun bestelling aan het kijken waren.

Deze dag in de ochtend live gechat met Zoefar over het i-net probleem, in het weekend werkt hier geen ICT dus vandaag word alles gemaakt.

Kan je dan zien hoe het met mijn bestelling is? Ja 3 dagen extra omdat wij achter lopen in het magazijn.

Kan ik ook eventueel annuleren? Nee zitten te ver in het verzendings proces.
Dat kan je alleen doen als ze geleverd worden, dan kan je het weigeren( 1 doos per pakket) en krijg je je geld terug.

Later op de dag: krijg ik alle pakketten 2xa 2xb 2xc allemaal bij elkaar?
helaas geen invloed op.

Graag wil ik mijn spullen netjes,compleet,niet kapot en snel geleverd hebben. Zoals beloofd en betaald is en weergegeven staat op de website.

Mocht dit niet kunnen, wil ik heel graag mijn centjes terug.
Ik wil dit snel afhandelen en mocht het kunnen een welgemeend excuus.

Volliere
    Ik weet niet hoe ik mijn klacht moet bijschrijven, dus dan maar even zo. :

Venray
    Naar China reizen om pokerfiches aan te schaffen, en die vervolgens verkopen in Nederland. Zo begon het voor Wouter Bakker en Gerjan den Hartog begin deze eeuw (allebei goed voor 10 miljoen). Inmiddels reizen er in het hoogseizoen tientallen volle zeecontainers tussen China en Nederland. Overigens zijn Bakker en Den Hartog geen Limburgers. Waarom dan toch in deze lijst. Simpel, het hoofdkantoor van VidaXL staat in Venray.
    VidaXL.nl
    Beste mevrouw Van de Voort,

Bedankt voor het fijne telefoongesprek van zojuist.

Zoals aan u aangegeven hebben wij helaas een technische storing had wat meerdere problemen heeft veroorzaakt wat betreft onze bereikbaarheid. Hiervoor mijn welgemeende excuses.

Zojuist hebben wij de status van uw bestelling bekeken en het goede nieuws is dat uw hondenkennels vandaag bij u worden aangeboden. Telefonisch hebben wij ook met u afgesproken dat wij u aanstaande donderdag rond de klok van 11:00 uur opnieuw contact met u opnemen om te kijken of alles naar wens is.

Tevens zullen wij u ook een gepaste compensatie aanbeiden voor het ongemak.

Bedankt voor uw geduld mevrouw Van de Voort en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team vidaXl
    Hoi Barry,

Fijn dat inderdaad de spullen toch zijn aangekomen.
    Helaas is het jullie niet gelukt om vandaag ( donderdag) rond 11.00 terug te bellen.

Over het geleverde product ben ik redelijk tevreden ( prijs/kwaliteit)
    Wel zijn er een paar dingetjes stuk en verbogen, dit zal ik uitleggen aan de telefoon.
    Ook zien de mazen er een stuk kleiner/dikker/steviger uit op de foto (maar dat is het jammer genoeg niet) dus heb ik alsnog ander steviger gaas moeten kopen.

Ik ben vanaf maandag weer te bereiken, ik hoop dan maar op telefonisch contact.

Groetjes Van de Voort

VidaXL.nl
    Beste mevrouw Van de Voort,

Als eerste mijn welgemeende excuses dat ik gisteren niet de mogelijkheid heb gehad om u terug te bellen.

Vind het erg jammer om te lezen dat er een aantal dingetjes stuk of verbogen zijn geleverd. Dit behoort niet tot de service wat u van ons mag verwachten.

Ik zal aanstaande maandag telefonisch contact met u opnemen om dit met u te bespreken en meteen te kijken naar een passende oplossing.

Zou u ondertussen voor mij kunnen kijken wat de kosten zijn geweest die u extra heeft moeten maken? Deze wil ik namelijk volledig voor u gaan vergoeden.

Bedankt voor uw geduld en mijn excuses voor het ongemak.

Ik wens u een heel fijn weekend!

Team vidaXL
    Hoi Barry,

Ik snap dat het druk is.
    Ik zal even alles op noemen wat ik extra heb moeten doen en betalen, niet omdat ik al dat geld terug wil. Maar ik wil ook even laten weten hoeveel tijd,moeite en geld het mij heeft gekost.

1. iemand regelen met auto ( ik heb nog geen rijbewijs)
    2. iemand regelen met auto met aanhanger
    (dus met persoon naar 2de persoon gemoeten)
    3. Aanhanger huren (25 euro)
    4. half uur rijden ( benzine)
    5. draad panelen kopen ( 10 x 22.5 = 225 euro)
    ( 2 gekregen van familie want alles werd zo duur)
    183x 220 dus 5 panelen per kennel ( omdat het deurtje erin zit heb ik genoeg kleine stukjes over die ik van de 220 naar 200 knip om een paneel te besparen
    UITLEG : harmonica gaas was veelte duur, ander soorten gaas was te slap ,te laag,mazen

6. slangklemmen (36 x 0,45 = 16,20 euro)
    3 klemmen per paal ( hoeken voeg ik samen) dus 6 palen per kennel dus 3 x 6 = 18
    2 kennels dus 18 x 2 = 36
    UITLEG: Ik kan jullie rol ijzerdraad niet gebruiken deze goedkopere oplossing van draad panelen.

7.naar huis,uitladen.
    8. aanhanger terug brengen
    9.geleende auto met trekhaak tanken ( +/- 15 euro)
    10. andere auto naar winkel voor een betonschaar
    11. betonschaar huren ( 6,50 euro) hekwerk knippen
    12. doosje bouten met moeren en ringen (7,95 euro)
    UITLEG er waren er +/- 12 gebroken ( ringen) of de moeren draaide niet , of de bouten niet

Nu moet ik nog 2 palen recht "slaan" of het is een hoekpaal die niet 90graden staat.. Maar een nieuwe paal zou beter zijn als ik hem nog uit elkaar krijg.
    En, ik weet de naam niet, het dingetje wat de paal van het deurtje op de andere stang bevestigd daarvan is er 1 kant kapot.

Ook zaten er veel bramen aan de stangen, deze waren gelukkig redelijk makkelijk eraf te krijgen.
    Maar zoals je ziet, ben ik er heel lang mee bezig nou en kost het me toch nog erg veel geld.
    Zoals ik al zei ik hoef niet alles terug maar een tegemoet koming zou erg op zijn plaats zijn.

Ik kan niets met het gaas dat erbij zat, 1 is nog helemaal niet uitgerold geweest ( alleen doos open voor de stangen)
    De anders is weer helemaal opgerold en zit ook weer netjes in de doos.

Deze mogen jullie zeker weer hebben misschien kan er dan iets van de prijs van de honden kennels af en iets van de vergoeding bij ?

Want in plaats dat ik nou klaar ben met 600 euro, ben ik eigenlijk 900 euro kwijt, en 3 dagen extra werk.

Alvast bedankt voor het mee oplossen van deze problemen.
    Tot maandag telefonisch.

Groetjes Van de Voort

Volliere
Ze hebben mij de onderdelen die kapot/verbogen waren opnieuw kosteloos gestuurd. Ook hebben ze een vergoeding gegeven voor extra onkosten die ik heb moeten maken. Fijn telefonisch/mail contact gehad met Barry. Hij regelt alles goed en is erg aardig. Naar hem moet je dus vragen op de website !

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?