Klacht VidaXL.nl: Geen waterdichte tent geleverd, wordt ook niet waterdicht nadat deze is in gesprayd.

Mike Bennink

In mei 2016 heb ik via de site van VidaXL een tent gekocht. Een 6 persoonstent, merk onbekend en een mooie afgeprijsde tent. Geen probleem dacht ik.

Op dinsdag binnen gekregen en op vrijdag gebruiken, zo gezegd zo gedaan. De tent stond zo en nog stevig ook. Bij de eerste beste regenbui hebben we de hele tent leeg moeten halen omdat onze spullen zouden verdrinken. Toen ik de eerste "klacht" bij VidaXL inleverde, kreeg ik terug dat ik de site beter had moeten lezen: de site gaf aan dat deze niet 100% waterdicht zou zijn. Overigens is deze klacht binnen het zichttermijn van 14 dagen geplaatst.

VidaXL gaf aan dat ik deze moest insprayen met een waterdichte spray. Zo gezegd zo gedaan, maar de tent werd niet waterdicht. Nu zegt VidaXL dat het zichttermijn over is van 14 dagen en willen mij een tegoedbon aanbieden van lager als het aankoopbedrag. Deze zal ik vervolgens weer moeten inleveren, binnen 3 maanden, bij VidaXL.

Graag zie ik het volledige bedrag teruggestort. Een waardebon welke ik bij VidaXL weer moet inleveren en lager ligt dan het aankoopbedrag, is voor mij geen reële oplossing.

VidaXL heeft mij immers geen deugdelijk materiaal geleverd.

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?