Opgelost door VidaXL.nl: GEVAARLIJKE RVS GRONDPSOTS

MaTra

Deze 12 vierkante RVS grondspots #3110389935 met GU10 220V -240V fitting zijn technisch zeer gevaarlijk en zeker niet geschikt voor IP67 waterdichte montage zoals de leverancier of fabrikant durft beweren. Heb dit vandaag direct na ontvangst van het artikel aan de servicedienst van VIDAXL laten weten, mét argumentatie ivm aarding, dichting, en waterophoping boven het glas en wacht nu de reactie af…

Retourneren of een technisch waardig alternatief conform de vigerende CE-regelementering in België

VidaXL.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

MaTra
    Zopas van VIDAXL instructies ontvangen voor gratis terugzending (afhaling door UPS) en terugbetaling. Dit geeft vertrouwen!
    MaTra
    Pakje werd snel en correct terug afgehaald hier aan huis, zonder terugzendkosten. VidaXL bevestigde me reeds een terugbetaling binnen de 3 dagen. Tot vandaag, goede behandeling van mijn klacht.
    MaTra
    Correcte en snelle afhandeling van de terugznding en terugbetaling. Een pluim voor VIDXL

MaTra

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?