Opgelost door VidaXL.nl: Gezeur met annuleren & leveren van bestellingen

angry Opgelost
Siietss

Ik bestel een loungeset (30-04) , wil hem enkele uren later aan iemand laten zien (op dezelfde dag nog) en zie dat hij goedkoper is geworden.. Ik neem contact op met VidaXL maar wordt niks aan gedaan. Ik besluit hierdoor om de bestelling nogmaals te plaatsen en de 1e te annuleren omdat ik het heel flauw vindt dat zij hier niet coulant in zijn (ik had desnoods voor ik de 1e bestelling plaatste nog gechat met een medewerkster en die heeft me ook niet gewezen op de prijswijziging van later die dag anders had ik uiteraard gewacht. Na heeeeel veel mail de 1e order kunnen annuleren omdat er iets mis was gegaan met het verzenden.. Kreeg eerst te horen dat dit niet kon en ik het pakket maar moest weigeren aan de deur terwijl ik hem DIEZELFDE DAG nog geannuleerd had dus kon makkelijk lijkt me? Maargoed nu 2weken verder en heb het 2e pakket nog niet terwijl online staat dat er 3dagen levertijd op zit (ook heeel veel mail over moeten sturen). Van te voren gevraagd hoe het ging als ik niet thuis was bij aflevering. Werd aangegeven dat ik dan zelf een nieuwe afspraak kon maken maar nee hoor, ik krijg pas op de dag zelf te horen (10-05) dat het pakket enkele uren later bezorgd wordt want de t&tlink van VidaXL werd niet bijgewerkt dus daar kon ik niets zien. Toen was ik er uiteraard niet en tot mijn verbazing kreeg ik toen de melding dat het pakket alsnog bij een afhaallocatie geleverd wordt (ik heb geen auto dus kan het daar niet afhalen). Na een lange chat en telefoontje van VidaXL zou het pakket van vandaag tussen 17:15 & 17:30 bij mij afgeleverd worden zodat ik sowieso thuis was en geen vrij hoefte te nemen. Nu kijk ik zelf op de DPD t&tlink, zie ik staan dat het pakket wederom vandaag naar een afhaallocatie gaat en niet naar mij.. Waar gaat het mis? Ik bestel iig nooit meer.. Wat een gezeik met dit bedrijf zeg!

Ik wil dat het gewoon opgelost wordt en dat ik mijn pakket thuis geleverd krijg en dat er voor al dit gezeik die ik met beide leveringen gehad heb en tijd die ik hier inmiddels al aan kwijt ben een passende compensatie tegenover staat.. Ik word hier echt niet goed van! (31101767072 & 31101764829)

VidaXL.nl
    Beste klant,

Wij nemen zsm contact met u op.

Mvg,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
    VidaXL.nl
    Beste Klant,
    ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, helaas klopt het nummer in ons systeem niet.
    Zou u mij uw nummer kunnen doorgeven? Dan bel ik u maandag even.

Fijn weekend

Simone / vidaXL / Webcare Team
    Siietss
    Ik heb inmiddels al heel vaak met de klantenservice gechat. Ik wil op dit moment gewoon dat de bestelling geannuleerd wordt en jullie me met rust laten! Ik heb op dit moment echt teveel gezeur gehad, teveel toezeggingen waar niet aan gehouden is en ik heb inmiddels een andere set gevonden die ik ga aanschaffen. Ik wil niets meer met dit bedrijf te maken hebben..

Siietss
De order is geannuleerd eindelijk na 10000x chatten en helemaal gek worden.. Echter word ik nogsteeds gespamd met mail (vandaag nog) dat het vervangde pakket onderweg zou zijn.. Hij is nog nog steeds niet goed geannuleerd.. heeeel irritant! Ik ga echt nooit maar dan ook nooit meer met dit bedrijf in zee.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?