Klacht VidaXL.nl: Halve levering

Rpia

Al 2 volle maanden bezig uit te leggen dat ik van 2 tuin poefjes maar 1 heb ontvangen. Men blijft maar zeggen dat de bestelling op "geleverd" staat. Ja de helft ja!
Vida xl verwijst door naar t bedrijf dat via hen verkoopt en geeft sindsien geen gehoor meer. Ik krijg antwoorden via de verkoper die ik 5 week terug ook al kreeg. Of alleen "hallo, groet klantenservice zoomici"
99% vd tijd krijg je error op de site.
Ze maken je zo knettergek dat je geneigd bent dan maar 2 poefjes te betalen zodat je vd ellende af bent maar ik weiger t. Daar zijn ze echt te duur voor.
Claim is gestart. Incl id kaart en verklaring dat ik weet dat t strafbaar is als ik lieg en wat krijg ik: automatische mail dat de claim geannuleerd is. Via n no reply adres.
Nooit maar ook echt nooit koop ik hier nog iets.

Kapen met tijdrekkerij. Ik ken de weg vh kastje naar de muur nu wel.
Bedrag van 1 poef moet gerestitueerd worden.

VidaXL.nl
    Beste Klant,

Excuses voor de late reactie. Is alles opgelost voor je?

We horen het graag!

Jihad
    Rpia
    Nee t is niet opgelost. Er hoeft ook niet gebeld te worden alleen omdat ik nu de klacht op deze site zet. Niemand reageert op de mails. T bedrijf dat onder jullie naam verkoopt vraagt me officieel te verklaren dat ik niet de volledige bestelling heb gekregen met de vraag of ik geld terug wil of n nieuw artikel. Ik zeg "geld terug". Vervolgens krijg ik 5 mei bericht dat die dag t artikel alsnog geleverd word. (Niet dus) Ik geef aan als hij geleverd word ik dan maar akkoord ga maar dat ik had gezegd dat ik mn geld terug wilde.
    Krijg ik excuus vooe t eerdere bericht: mijn verklaring en verzoek worden in behandeling genomen en inmiddels weer 10 dagen verder en nog geen reactie.
    Als ik vida xl vraag hierin iets te doen krijg ik alleen maar dat ik direct contact met de leverancier moet opnemen en dat zij de klacht op de juiste manier zullen afhandelen.
    Nou dat blijkt wel van niet na 2 maanden.
    Ik hoef niet gebeld en geen gedoe. Steek de energie maar in de restitutie van die 40.84E

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?