Opgelost door VidaXL.nl: Heb al 14dagen geen bericht gekregen over stand van zaken afhandeling klacht.

# 320660
Tuinman

heb op 10-06-2017 een Einhell accu Power-x-Chancge 18 v 4 Ah gekocht , heb op 16-08-2018 gemeld dat deze het niet meer doet en dat de lader aan geeft dat hij defeckt is. Moest een paar foto’s op sturen wat ik meteen gedaan heb, verder zou ik niet weten wat ik hier nog meer bij uit moet leggen. Ze willen we er €18 voor geven, maar ik wil de nieuw waarde €63.33 terug Deze accu mag niet na 14maanden al stuk gaan . Heb bericht gekregen dat ze het in behandeling zouden nemen . Maar ik ben het wachten moe ,heb al 14dagen niet van hen vernomen .

Ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn geld terug, van wat ik voor dat ondeugdelijke product betaald heb . En ik wil best de accu naar hun opsturen.

VidaXL.nl
    Beste heer Reintjes,

Naar aanleiding van uw reactie hebben wij zojuist telefonisch contact met u gehad.

Zoalsd beloofd hebben wij u een mail gestuurd met daarin het retourlabel waarmee u de accu geheel kostenloos kunt retourneren voor een volledige vervanging.

Zodra uw nieuwe accu is geleverd zullen wij nogmaals contact met u opnemen.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor al het ongemak.!

Met vriendelijk groet,

Webcare Team vidaXL

Tuinman
Heb telefonisch kontakt gehad, er zijn excuses aangeboden ,Heb een nieuwe accu opgestuurd gekregen. Ben er erg blij mee

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?