Opgelost door VidaXL.nl: Heb een defect product van VidaXL ontvangen en het bedrijf is daarna onbereikbaar voor retournering.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 437274
Gebruiker
BartV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Defect product ontvangen en VidaXL is onbereikbaar voor retournering

De oplossing

Het bedrijf dient telefonisch of per email bereikbaar te zijn zodat ik het defecte product kan retourneren.

1 reactie

  1. Auteur
    BartV
    Datum
    Een korte update: het product is inmiddels al sinds 25 april jl. geretourneerd, maar nog niets van VidaXL vernomen, noch geld retour ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BartV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pas na aandringen en inzet van klachtenkompas biedt VidaXL mij een retourmogelijkheid. Ook de retournering van het aankoopbedrag vindt pas, onnodig vertraagd, plaats na hernieuwde inzet van klachtenkompas. VidaXL is een webshop die mij niet alleen een slecht product heeft geleverd, maar ook de basisprocessen slecht op orde heeft.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen