Klacht VidaXL.nl: Het is niet mogelijk om met klantenservice van vidaxl in contact te komen ze reageren nergens op

B. Jurcic-Hodak

Ik heb een bestelling gisteren geplaatst en betaald. Eergisteren heb ik me voor jullie nieuwsbrief ingeschreven maar jullie €5 korting per mail heb ik nog niet ontvangen.
Dat vind ik heel jammer omdat ik hem voor deze bestelling wilde graag gebruiken. Tevens jullie live chat is meer dan een hopeloze toestand om met jullie in contact te komen. Ik stond gisteren en vandaag meer dan 2 uur in de wachtrij zonder resultaat!! Bij de positie nummer 10 en/of 5 wordt ik gewoon uitgegooid!
Hoe kan dat?? Gisteren heb ik ook een mail gestuurd naar de webservice@vidaxl.nl maar daar kreeg ik ook geen antwoord er op helaas!
Zo een moeilijke klantenservice heb ik nog nooit eerder moeten ervaren.

Mvg, B. Hodak

Graag €5 korting voor inschrijven voor het vidaxl nieuwsbrief ontvangen of verrekenen met betaalde bestelling online van 21 april ‘20.

VidaXL.nl
    Beste mevrouw Hodak,

Zou je mij aan kunnen geven welke traceercodes je wel hebt ontvangen want je zou er 3 gekregen moeten hebben. Dan kan ik je verder helpen.

Alvast bedankt.

Marina
    B. Jurcic-Hodak
    Ik kan niet meer inloggen op mijn account.
    Heb drie keer een nieuw ww gevraagd maar heb geen reset link van jullie mogen
    ontvangen. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik twee tuinbankjes heb ontvangen; niet netjes afgewerkt en beschadigd.
    Ik heb aan jullie gevraagd om te beslissen
    hoe jullie dit willen oplossen.
    Inmiddels kreeg ik van Karma een betalingsverzoek voor twee bankjes.
    Een van de twee bankjes die ik heb ontvangen heb ik vooraf betaald.
    Ik ben redelijk moe van deze eindeloze situatie en wil graag een oplossing van jullie kant zsm aub!
    Groet, B. Hodak
    VidaXL.nl
    Beste mevrouw Hodak,

Kun je onderstaande bestelnummers aangeven of je het wel of niet gekregen hebt en wat je terug wil sturen? Dan zorgen wij ervoor dat wij het voor je oplossen.

31102256873
    31102254135
    31102254218

Alvast bedankt.

Marina

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?