Opgelost door VidaXL.nl: ik heb maar een halve tuinset ontvangen

Mike S Eindhoven

ik heb een tuinset besteld en betaald en heb maar 2 van de 4 pakketten ontvangen. Bij Vuida xl stuurt men automatische berichtjes, links die niet aan te klikken zijn en dat zijn dan nog de positieve kanten van het verhaal

Ik wil dat Vidaxl mij de rest van de tuinset levert en daarvoor contact opneemt met vervoerder DPD want daar staan de goederen te wachten op een melding van Vidaxl

Beste M. Schuwer,

Ik bel je snel weer even op om een oplossing aan te bieden, je was net helaas niet bereikbaar.

Fijne dag!

Marina/ vidaXL Webcare Team
    Mike S Eindhoven
    hallo Marina, blij dat ik n reactie heb van je. Overdag ben ik steeds na 3 uur bereikbaar, voor die tijd werk ik en daar kan/mag ik geen telefoon bij me dragen. Ik hoor graag weer iets, begin van de week
    M.Schuwer
    Eindhoven
    Beste Mike,

Ze zijn op de post gegaan!

Marina
    Mike S Eindhoven
    Nav. ons telefonisch contact van maandag jl. bevestig ik bij deze de afspraak dat U er voor gaat zorgen dat de ointbrekende delen van de tuinset alsnog geleverd gaan worden. U gaat telefonisch contact met opnemen, deze week, om verder te informeren.
    M.Schuwer
    Eindhoven
    Beste Mike,

Zoals gister besproken neem ik volgende week maandag even contact met je op.

Ik wens je alvast een fijn weekend.

Simone / vidaXL / Webcare Team
    Beste Mike,

Bedankt voor je tijd vandaag.
    Fijn dat je de pakketten binnen hebt gekregen, en het nu eindelijk opgelost is.

Mocht je nog vragen hebben, mag je mij altijd bellen.

Ik wens je nog een fijne dag.

Simone / vidaXL / Webcare Team

Mike S Eindhoven
de bestelling is nu helemaal bezorgd, niet gecontrolleerd maar ik ga er sowieso mee akkoord. Lang geduurd maar de vriendelijke mevrouw van VidaXl heeft t allemaal goed gemaakt. Ook heeft men een tegemoetkoming van 40 euro toegezegd, voor de vervelende ervaring. Eind goed, al goed, met dank aan het Klachtenkompas, de inmenging van laatstgenoemde bracht de oplossing op gang, bedankt !

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?