Opgelost door VidaXL.nl: Ik wacht al 15 dagen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 361719
Gebruiker
Veen103
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 april tuinsproeiers besteld, bestelling 31101723335, artikel 40913. en € 197,91 betaald.Vidax is niet bereikbaar, men heeft mijn account leeggemaakt.Ik wacht nu al 15 dagen en men laat niets van zich horen.

De oplossing

Persoonlijk contact opnemen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Veen103
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geacht Klachtkompas, Dankzij uw inspanningen heb ik al 2 X contact gehad met Vida XL Er is een heel positieve afhandeling in gang gezet, al gedeeltelijk voldaan, maar er komt nog meer.Vanmiddag verwacht ik weer een telefoontje en morgen verwacht ik de rest van de bestelling. Daarom wacht ik nog even met verder contact opnemen met U. U hoort nog van me. Met vriendelijke groet, Alje Veen. U vraagt weer om een reactie, maar die heb ik al een dag of 5 geleden gegeven.Alles heel positief heb ik gemeld en ik heb ook gemeld dat ik € 50 extra uitgetaald kreeg.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen