Opgelost door VidaXL.nl: Ik wacht al 15 dagen

Veen103

Op 3 april tuinsproeiers besteld, bestelling 31101723335, artikel 40913. en € 197,91 betaald.Vidax is niet bereikbaar, men heeft mijn account leeggemaakt.Ik wacht nu al 15 dagen en men laat niets van zich horen.

Persoonlijk contact opnemen

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Veen103
Geacht Klachtkompas, Dankzij uw inspanningen heb ik al 2 X contact gehad met Vida XL Er is een heel positieve afhandeling in gang gezet, al gedeeltelijk voldaan, maar er komt nog meer.Vanmiddag verwacht ik weer een telefoontje en morgen verwacht ik de rest van de bestelling. Daarom wacht ik nog even met verder contact opnemen met U. U hoort nog van me. Met vriendelijke groet, Alje Veen. U vraagt weer om een reactie, maar die heb ik al een dag of 5 geleden gegeven.Alles heel positief heb ik gemeld en ik heb ook gemeld dat ik € 50 extra uitgetaald kreeg.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?