Opgelost door VidaXL.nl: ik wil mijn geld terug omdat ik het gevoel heb dat ik bedonderd ben

content Opgelost
respectiseengrootgoed123

Ik heb een product besteld, maar krijg verder geen info over de status, alleen dat de bestelling door hen in behandeling is genomen, ik voel me bedonderd. VidaXL is heel moeilijk bereikbaar ( niet bereikbaar is beter gezegd ), als je met hen chat kom je in een wachtrij van veel personen, als je dan bijna aan de beurt bent, word je er doodgewoon uitgegooid, telefonisch zijn zij niet bereikbaar, op emails wordt niet gereageerd. Ik wil mijn geld terug, zo eenvoudig is het.

mijn geld terugstorten

respectiseengrootgoed123
    beste Denise, zie dat ik inderdaad een oproep gemist heb, fijn als je het nogmaals wilt proberen.
    Mvrgr Trudie

respectiseengrootgoed123
Mijn bestelling is geleverd!!!! Blij mee. Achteraf gezien heb ik wellicht wat impulsief en wat overdreven gereageerd, de drukte speelt Vida XL behoorlijk parten begrijp ik nu. Wel denk ik dat doordat ik via deze weg een klacht heb ingediend, dit het proces versneld heeft. Ben uiteindelijk toch een tevreden klant :)

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?