Opgelost door VidaXL.nl: Incompleet product bij bestelling al betaald en nog steeds niet te gebruiken.

angry Opgelost
kruiwagenwiel42

Eind Juni een luifel besteld en betaald. 29 Juni thuisbezorgd maar was niet compleet.
Er ontbrak 1 uitzetter. 2 juni gemeld aan vida xl steeds leugens gekregen op mijn mails. Steeds waren het vertaalde mails maar geen na zending van het ontbrekende
onderdeel. Nu zit ik al een maand lang met een halve luifel en er gebeurt niets.
Dit doe ik dus nooit meer. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Mij laten weten wat nu eigenlijk de bedoeling is van dit alles. Krijg ik nu z.s.m. de luifel compleet of mijn geld terug

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

kruiwagenwiel42
    Vidaxl reageert op jullie ook helemaal niet. Ik heb al meer dan een week niets meer van hen gehoord of gezien, dus mijn bestelde en betaalde incomplete luifel is nog steeds niet te gebruiken. In mijn klacht zit een foute datum nl; 2 Juni moet zijn ; 2Juli, Hoe kan ik dit nog veranderen?

kruiwagenwiel42
Men heeft na een maand alsnog het ontbrekende deel opgestuurd maar ik bestel daar nooit meer iets

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?