Opgelost door VidaXL.nl: Incompleet product bij bestelling al betaald en nog steeds niet te gebruiken.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 466238
Gebruiker
kruiwagenwiel42
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind Juni een luifel besteld en betaald. 29 Juni thuisbezorgd maar was niet compleet.
Er ontbrak 1 uitzetter. 2 juni gemeld aan vida xl steeds leugens gekregen op mijn mails. Steeds waren het vertaalde mails maar geen na zending van het ontbrekende
onderdeel. Nu zit ik al een maand lang met een halve luifel en er gebeurt niets.
Dit doe ik dus nooit meer. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

De oplossing

Mij laten weten wat nu eigenlijk de bedoeling is van dit alles. Krijg ik nu z.s.m. de luifel compleet of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    kruiwagenwiel42
    Datum
    Vidaxl reageert op jullie ook helemaal niet. Ik heb al meer dan een week niets meer van hen gehoord of gezien, dus mijn bestelde en betaalde incomplete luifel is nog steeds niet te gebruiken. In mijn klacht zit een foute datum nl; 2 Juni moet zijn ; 2Juli, Hoe kan ik dit nog veranderen?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kruiwagenwiel42
Datum
Uiteindelijke oplossing
Men heeft na een maand alsnog het ontbrekende deel opgestuurd maar ik bestel daar nooit meer iets
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen