Opgelost door VidaXL.nl: Incomplete levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 369093
Gebruiker
Nalatigheid levering
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Via bol.com hebben win een gas bbq besteld bij vidaxl.
Het bedrag ineens betaald , maar nu hebben ze maar 2 van de 3 paketten geleverd binnen de afgesproken tijd.
Echter de nalevering van het derde pakket geeft veel problemen.
Wacht inmiddels nu 14 dagen op dat pakket zodat wij eindelijk de buiten keuken kunnen gaan opbouwen.
Zowel bol.com als wijzelf krijgen geen reactie.
Het lijkt me vanzelfsprekend dat wij een gedeelte van het betaalde bedrag terug krijgen ivm
Nalatigheid van Vidaxl.
17 mei besteld en nu nog geen complete buiten keuken.
Vidaxl je moet je diep schamen, naar ons maar ook naar bol.com.

De oplossing

Zsm naleveren binnen 48 uur moet moegelijk zijn met al die 24 uurs koeriers in nederland.
Daarnaast een vergoeding voor het niet op tijd leveren .

6 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste N.H. Verstegen,

    Bedankt voor je tijd vandaag.

    Zoals besproken houden wij je op de hoogte over je pakket. Mocht je vragen hebben bel ons dan even terug.

    Excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Marina/ vidaXL Webcare Team
  2. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste N.H. Verstegen,

    Wij hebben je vandaag proberen te bereiken, maar helaas was je niet bereikbaar.

    Mocht je nog vragen hebben, willen wij je vragen om even terug te bellen.

    Excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Maud/ vidaXL Webcare Team
  3. Auteur
    Nalatigheid levering
    Datum
    Hebben nog steeds trace code ontvangen mbt levering pakket B
  4. Auteur
    Nalatigheid levering
    Datum
    Vandaag 11 juni nog steeds geen track en trace ontvangen mbt levering pakket b dat inmiddels week 4 ingaat.
  5. Auteur
    Nalatigheid levering
    Datum
    Vandaag woensdag 12 juni nog steeds geen bericht of trace code mbt nalevering pakket B
  6. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Klant,

    Bedankt voor uw tijd vandaag.
    Zoals besproken vinden wij het erg vervelend dat u zolang heeft moeten wachten op het product.
    Wij willen u hierin ook graag tegenmoet komen.

    Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nalatigheid levering
Datum
Uiteindelijke oplossing
Keurig netjes een tegemoetkoming mbt tot de klacht. Complimenten toch voor vidaxl om het op deze manier op te lossen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen