Klacht VidaXL.nl: incomplete zending

an

Weken geleden een lamp besteld,zat zzeer strak verpakt we hebben al het karton stuk moeten snijden. Het in elkaar zetten lukte niet want er zat een verkeerd onderdeel bij. Gebeld,nieuw onderdeel kwam maar weer het verkeerde. Weer gebeld,onderdeel kwam maar weer het verkeerde. Toen kreeg ik het berichtje dat het ontbrekende onderdeel kwam,wachten op de koerier maar er kwam niets. Kreeg weer berichtje dat het onderdeel zou komen. Speciaal weer vrij genomen,voor de 5E keer inmiddels,maar toen ik zat te wachten keek ik ff op de mail en daar in stond dat het onderdeel pas over 4 weken of later zou komen. Heb diverse malen gebeld en kreeg te horen dat ik de lamp terug kon sturen. Ja.....pak maar eens een lamp in waar ik stukken karton van 2 meter nodig heb. Dat kan toch niet waar zijn na al het wachten telkens? Mevrouw Dani van de klantenservice vond het helemaal en dreigde met incasso kosten als ik de lamp niet zelf ga verpakken en terug sturen!

Firma xl kan niet verwachten dat ik de lamp zelf inpak en terugstuur na weken wachten en 5x op de zending heb zitten wachten. Firma moet me niet dreigen met incassokosten,heb al genoeg afgezien

VidaXL.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

an
    Erg teleurstellend dat Vida XL niet reageert op mijn klacht. Ik zit hier met een incomplete zending waar ik niks mee kan. Wat heb ik een spijt dat ik ooit iets heb besteld bij VidaXL, zo dom!!!!

an

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?