Opgelost door VidaXL.nl: Is vidaxl te vertrouwen???

lygia

we hebben een schommelstoel besteld.
dezelfde dag van ontvangst het geld overgemaakt.
Bij het monteren van de stoel bleek het raamwerk kromgetrokken.
herhaaldelijk een mail gestuurd.wel 20 keer gebeld maar vidaxl zegt dat ze wegens een technische storing niet kunnen opnemen.
we hebben ook geen antwoord op onze mail en weten niet waar wij deze stoel moeten retourneren.
Schande!!!!! zo ga je toch niet met klanten om???
Ik koop nooit meer wat bij hun en zal het anderen ook stellig afraden

ik wil mijn geld terug!!!!

VidaXL.nl
    Beste mevrouw White,

Bedankt voor het fijne telefoongesprek.

Zoals telefonisch met u besproken is uw schommelstoel in goede orde bij ons retour gekomen.
    Dit heb ik meteen voor u doorgezet naar mijn financiële afdeling met het verzoek het aankoopbedrag aan u over te maken.

Naar verwachting zal dit binnen 2 a 4 werkdagen op uw rekening zichtbaar zijn.

Zoals ook beloofd krijgt u van mij een voucher met een waarde van € 20,00 euro.
    Dit in verband met het feit dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Mijn ecxuses hiervoor nogmaals.

Deze voucher kunt u alleen gebruiken op artikelen van het merk vidaXL. Helaas geld dit niet op artikelen uit onze veiling.

Als u vindt dat deze compensatie acceptabel is voor u zou ik u vriendelijk uitnodigen om opnieuw uw beoordeling in te vullen. Ik ben benieuwd naar uw huidige ervaring met ons en wil u vragen dat met ons te delen.  Ik zou dit erg waarderen, aangezien andere klanten dan ook kunnen lezen hoe vidaXL omgaat met klachten!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Ik wens u nog een fijne dag!

Team vidaXL
    lygia
    Ik ben gebeld door Barry van vidaxl.
    Heel fijn gesprek gehad met deze sympathieke medewerker.
    Ik krijg binnen 3 werkdagen mijn geld terug gestort en een kadobon van 20 euro,s
    Top top top.
    mooi opgelost Barry!!!

lygia
ik werd gebeld ,kreeg een excuus en mijn geld werd teruggestort plus een cadeau bon van 20 eur. Top

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?