Opgelost door VidaXL.nl: Is vidaxl te vertrouwen???

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 301601
Gebruiker
lygia
Datum
2 reacties

Details

De klacht

we hebben een schommelstoel besteld.
dezelfde dag van ontvangst het geld overgemaakt.
Bij het monteren van de stoel bleek het raamwerk kromgetrokken.
herhaaldelijk een mail gestuurd.wel 20 keer gebeld maar vidaxl zegt dat ze wegens een technische storing niet kunnen opnemen.
we hebben ook geen antwoord op onze mail en weten niet waar wij deze stoel moeten retourneren.
Schande!!!!! zo ga je toch niet met klanten om???
Ik koop nooit meer wat bij hun en zal het anderen ook stellig afraden

De oplossing

ik wil mijn geld terug!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste mevrouw White,

    Bedankt voor het fijne telefoongesprek.

    Zoals telefonisch met u besproken is uw schommelstoel in goede orde bij ons retour gekomen.
    Dit heb ik meteen voor u doorgezet naar mijn financiële afdeling met het verzoek het aankoopbedrag aan u over te maken.

    Naar verwachting zal dit binnen 2 a 4 werkdagen op uw rekening zichtbaar zijn.

    Zoals ook beloofd krijgt u van mij een voucher met een waarde van € 20,00 euro.
    Dit in verband met het feit dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Mijn ecxuses hiervoor nogmaals.

    Deze voucher kunt u alleen gebruiken op artikelen van het merk vidaXL. Helaas geld dit niet op artikelen uit onze veiling.

    Als u vindt dat deze compensatie acceptabel is voor u zou ik u vriendelijk uitnodigen om opnieuw uw beoordeling in te vullen. Ik ben benieuwd naar uw huidige ervaring met ons en wil u vragen dat met ons te delen.  Ik zou dit erg waarderen, aangezien andere klanten dan ook kunnen lezen hoe vidaXL omgaat met klachten!

    Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

    Ik wens u nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,
     

    Team vidaXL
  2. Auteur
    lygia
    Datum
    Ik ben gebeld door Barry van vidaxl.
    Heel fijn gesprek gehad met deze sympathieke medewerker.
    Ik krijg binnen 3 werkdagen mijn geld terug gestort en een kadobon van 20 euro,s
    Top top top.
    mooi opgelost Barry!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lygia
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik werd gebeld ,kreeg een excuus en mijn geld werd teruggestort plus een cadeau bon van 20 eur. Top
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen