Klacht VidaXL.nl: Kan niet retourneren

Kan bestelling niet retourneren
Heb nu een paar x klanten service gebeld maar zijn niet bereikbaar over de mail tevergeefs.
Dit voelt een beetje als oplichting ik ben nu over de 2 weken proefperiode heen en kan het waarschijnlijk niet meer terugsturen
Ik hoop dat vidaxl mij hierover kan contacten mijn mailadres is:
[gegevens verwijderd door moderator]

Mij belt of mailt en dat ik het nog steeds terug kan sturen ookal ben ik over de proefperiode heen en dat ik gewoon mijn geld terugontvang
[Gegevens verwijderd door moderator]

Beste Nachtwacht69,

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet

Marina
    Nachtwacht69
    Na contact te hebben gehad met de klantenservice en een belofte dat zei mij een formulier op gingen sturen waardoor ik mijn geld terug kon krijgen nog steeds nergens uit gekomen ook nog steeds geen formulier binnen vindt dit diep triest en komt nu echt over alsof ze me gescammed hebben k bestel nooit meer iets via deze site en wil nog steeds mijn geld terug
    Beste Nachtwacht69,

Wij hebben dit op de post gedaan. Helaas is in deze tijd alles vertraagd en willen je vragen nog enkele dagen te wachten. Wij kunnen het dit alsnog per mail sturen als je het toch ergens kunt printen.

Wij horen graag van je.

vidaXL
    Beste Nachtwacht6924,

Mochten wij je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag.

Webcare team

Nachtwacht69
Ze zouden me 2 weken geleden een retourformulier opsturen en die s nog steeds niet binnegekomen

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?