Opgelost door VidaXL.nl: klanterservice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 318733
Gebruiker
giezze
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Zoek handleiding /montageboek van VIDAXL bosmaaier 2 takt met wielen

De oplossing

eventueel via mail in pdf

5 reacties

  1. Auteur
    giezze
    Datum
    Nog niets ontvangen
  2. Auteur
    giezze
    Datum
    nog altijd niets ontvangen
  3. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste heer Gyselinck,

    Als eerste willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor ons late reactie.

    U heeft aangegeven opzoek te zijn naar een handleiding va de vidaXL bosmaaier.
    Indien u deze al reeds eerder een keer heeft besteld dan verneme wij graag van u het bestelnummer of e-mailadres welke hoort bij uw bestelling. Helaas kan ik geen bestelling achterhalen met bovenstaand gegevens.

    Zodra wij deze van u hebben ontvangen zullen wij deze zo snel mogelijk naar u toe mailen.

    Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,


    Webcare Team vidaXL
  4. Auteur
    giezze
    Datum
    Hello
    Toestel gekocht via site 2dehands.be maar zonder handleiding of montageboek. Ik denk dat het verkeer gemonteerd is, daarom mijn vraag
  5. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Gyselinck,

    Bedankt voor het fijne teleoongesprek.

    Zoals telefonisch aangegeven kunnen wij helaas niks voor elkaar betekenen ,
    Omdat u deze niet via onze website heeft gekocht mogen wij u ook geen gegevens doorsturen zoals bijvoorbeeld de handleiding. Mijn excuses hiervoor.

    Graag willen wij u adviseren om dit te bekijken via Google.nl.

    Bedankt voor uw geduld en mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Team vidaXL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
giezze
Datum
Uiteindelijke oplossing
zelf opzoeken op internet
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen