Klacht VidaXL.nl: Langer dan een maand bezig met omruiling van een defect product

bystander

Bestelling voor 2 plantenbakken geplaatst bvij VidaXL. Na ontvangst van de zending bleek 1 exemplaar zwaar defect. Dit hebben we duidelijk gedocumenteerd met foto's.
Op 26 April het online klachtenformulier ingevuld. Omdat hier geen reactie op kwam, heb ik op 7 mei een reminder gestuurd.
Op 13 mei een reactie ontvangen met een belachelijk aanbod (7 euro korting of zelf terugsturen). Hierop heb ik gereageerd en aangegeven dat ik verwacht dat zij het product ophalen. Na meerdere emails heen en weer zijn zij hiermee akkoord gegaan.

Uiteindelijk werd de eerste afhaalafspraak gemaakt voor 4 juni. Op deze dag geen koerier aan de deur gezien. Wederom contact opgenomen met VidaXL (allemaal per email, omdat zij geen ander kanaal aanbieden op het moment). Zo nog 2 keer achter elkaar. Ondertussen is de 3e ophaalafspraak geweest en ook vandaag is niets opgehaald. VidaXL en DPD komen niet verder dan elke keer nieuwe ophaalafspraken inplannen.

Direct een nieuw exemplaar versturen. Het defecte exemplaar kan nog steeds bij mij opgehaald worden, maar ik voel er weinig voor om nog langer te wachten tot het ophalen geregeld is.

bystander
    Sinds mijn klacht, heb ik 1 mailtje gehad van VidaXL waarin werd aangegeven dat mijn klacht is doorgezet naar een andere afdeling. Verder niets gehoord.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?