Klacht VidaXL.nl: Lekke radiator van VidaXl; bedrijf onbereikbaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348328
Gebruiker
Janus
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Omdat er op mijn mailtjes niet gereageerd wordt en het bedrijf telefonisch niet te bereiken is maar op deze manier: mijn bij Vida.Xl gekochte radiator is na goed 3 jaar al lek. Van zo'n product mag je verwachten dat ie jaren en jaren meegaat!

De oplossing

De radiator kosteloos vervangen door een gelijkwaardig product of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

4 reacties

  1. Auteur
    Janus
    Datum
    Het is te triest voor woorden dat VidaXl.nl nog steeds niets van zich heeft laten horen en hun klanten (in mijn geval letterlijk) in de kou laat staan! Moet het dan werkelijk zo ver komen dat andere stappen ondernomen moeten worden?!?
  2. Auteur
    Janus
    Datum
    Wanneer wordt het bedrijf es wakker en neemt 't z'n klanten es serieus?
  3. Auteur
    Janus
    Datum
    Als zelfs aangetekende brieven niet aangenomen worden rest mij nog maar 1 stap. Ben benieuwd hoe de geschillencommissie over VidaXl oordeelt!
  4. Auteur
    Janus
    Datum
    Zó jammer. Wat een waardeloze klantenservice heeft VidaXl!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen