Opgelost door VidaXL.nl: Levertermijn van 30 dagen overschreden, VidaXL is zeer onbeleefd en belazert de klant.

content Opgelost
Gebruiker1539086489

Na 10 gesprekken via de chatbox, 5 telefoontjes en 20 e-mailberichten verder ben ik het zat! Mijn opslagbank zou binnen 3 dagen geleverd zijn maar na 5 weken nog niks. VidaXL reageert steeds met de opmerking dat ik kan annuleren maar ik heb toch zeker geen bestelling geplaatst om te annuleren. Ik wil mijn product ontvangen en de reactie van VidaXL hierop is: je hebt de wens te kennen gegeven dat je wilt wachten dus dan moet je het gewoon afwachten.. Ten eerste heb ik NIET de wens om te wachten maar de wens om mijn pakket te ontvangen. Steeds wordt gezegd dat ik na een paar dagen maar contact moet opnemen en dat ze binnen 30 dagen moeten leveren, nou die zijn nu ruimschoots voorbij en ze geven me nog geen antwoord. En dan is het zogenaamd nog mijn wens om te wachten omdat ik zo nodig mijn bestelde product wens te ontvangen. Het moet toch niet gekker worden zeg. Dat er dingen verkeerd gaan daar is wel duidelijk maar de manier van communiceren richting de klant kan toch zeker wel op een beleefde manier. Klanten betalen voor iets en jullie horen te leveren, zo moeilijk is dat niet. Ik heb al een klacht ingediend via de website maar gezien jullie werkwijze zullen jullie daar ook niet op reageren, vandaar maar openbaar.

Direct met een oplossing komen en niet met een compensatie na levering komen maar per direct een oplossing waar ik mij in kan vinden. Zo niet voel ik me vrij om me tot de Geschillencommissie te wenden.

VidaXL.nl
    Beste Klant,

Ik vind het erg vervelend om te lezen hoe het verlopen is.
    En dat u tot op heden uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Ik wil daarom ook graag met u in contact komen.
    Ik heb u zojuist gebeld, maar kreeg u helaas niet aan de lijn.

U mag mij altijd terug bellen, en anders probeer ik het morgen even opnieuw.
    Ik ben vandaag tot 16:00 bereikbaar.

Ik hoor graag van u.

Simone / vidaXL / Webcare Team
    Gebruiker1539086489
    Er is een nette oplossing geboden in de vorm van een vergoeding maar pas als de bestelling bezorgd is dus tot die tijd wil ik mijn klacht op klachtenkompas laten staan.

Gebruiker1539086489
Volledig terugbetaling van mijn bestelling en de bestelling wel ontvangen! Nette oplossing maar duurde helaas wel heel lang voordat ik daadwerkelijk mijn bestelling ontving.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?