Klacht VidaXL.nl: Na bestelling niks meer vernomen

Anitavg

Ik heb op 12 juni j.l een tuinhuisje besteld van 350 euro maar hier geen bevestiging van ontvangen ik ben al 3 dagen bezig om VidaXL te bereiken ik heb wel contact gehad met de chat want telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar wat ik absurd vind voor zo een bedrijf via de chat kreeg ik te horen dat ik blijkbaar bij een externe verkoper heb besteld en zij hier niks mee kan doen terwijl hun toch echt het tuinhuisje verkocht hadden ik heb 3x gemaild en kreeg te horen van voordeeltrends.nl dat ze een achterstand hebben maar verder weet ik dus nog steeds niks ik lees op internet allemaal slechte berichten en begin me echt zorgen te maken!! Ik ga ook aangifte doen want ik ben hier niet van gediend

Dat mijn tuinhuisje zo snel mogelijk geleverd word en ik op hoogte wordt gesteld van de status van mijn bestelling als ik het niet snel heb dan mijn geld terug ik zit ij een verhuizing en kan nu mijn spullen niet weghalen uit het oude huis naar het nieuwe en ik moet er binnenkort echt uit! Ik voel me gewoon opgelicht door deze 2 bedrijven omdat zij een hele slechte klantenservice hebben.

VidaXL.nl
    Beste Klant,

Bedankt voor uw tijd vandaag.
    Ik vind het erg vervelend dat u het product nog niet heeft ontvangen.
    Helaas is het zo dat het product van ons is, maar u deze van een ander bedrijf heeft gekocht.
    En daarom kan ik niet veel voor u betekenen.
    Alsnog wil ik mijn best doen om toch wat ik kan doen het ook doe.

Ik bel u morgen even.

ik wens u nog een fijne dag.

Simone / vidaXL / Webcare Team

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?