Klacht VidaXL.nl: Na retourzending geen geld retour ontvangen

Klachtnummer
# 374536
Gebruiker
pleasehelpmenow
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Stoelen besteld via webshop VidaXL,betaald via ideal, helaas veel mankementen aan de stoelen. Heb dit uitgebreid uitgelegd incl. fotos en retourlabels vanVidaXl ontvangen. Alles netjes volgens instructie geretourneerd maarRetourbetaling blijft uit, ondanks dat VidaXl in mail zegt dat ze dat op 21 juni hebben gedaan. Nu word ik doorverwezen naar een bedrijf Bugro.bv , daar zou ik mijn producten van gekocht hebben. Maar dat is nergens terug te vinden in mijn gegevens, en ook dat bedrijf reageert nergens op.
Ik wil heel graag mijn geld terug!
Beide bedrijven zijn niet telefonisch bereikbaar en reageren niet of amper op mail.
Ik heb mij netjes aan alle afspraken gehouden, dat verwacht ik dan ook van VidaXL. Geen loze beloften of leugens, maar een echte oplossing.

Gewenste oplossing

Ik zou graag een medewerker van VidaXL spreken, zodat ik kan horen wat er nu mis is gegaan, want per mail wordt nergens inhoudelijk op gereageerd.
En daarnaast natuurlijk dat ik mijn betaling zo snel mogelijk retour ontvang.

2 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Bedankt voor uw tijd vandaag.
    Zoals besproken neem ik of vandaag of morgen voor 12 uur contact met u op hierover.
    Ik ga dit voor u uitzoeken.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  2. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste B. Gerritsen,

    Bedankt voor uw tijd gister en vandaag.
    Ik neem je morgen nog even contact met je op hierover.

    Met vriendelijke groet,
    Simone /vidaXL / Webcare Team

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen