Opgelost door VidaXL.nl: Nergens retourformulier

sad Opgelost
Lara

Vliegen gordijn besteld. Te grote openingen dus zal geen vliegen tegen houden. Wil het retourneren maar nergens aan een gratis retour formulier te komen. Wil geld terug en contact!!!

Netjes een retour formulier sturen! Zodat ik mijn geld terug krijg.
Geld retour ontvangen.

Lara
    Ik heb inmiddels een antwoord van ze ontvangen met het retour formulier. Nu ga ik het product verzenden en ik hoop dat het verder goed gaat.
    Bij mij werkt het zo dat ik totaal afknap op een webshop die het retour proces erg ingewikkeld maakt zodat er minder retour wordt verzonden. En als ze gewoon het juiste artikel sturen dan hoeft het niet eens retour! Dus ze hebben het zelf in de hand. Of je stopt het retour formulier in de doos. Of je laat de mensen op de site gemakkelijk een link vinden met het retour forml….. . Maar gewoon totaal niet te vinden en pas een forml krijgen na 3 x een contactformulier te hebben gestuurd daar wordt echt helemaal niemand blij van. Nu dus afwachten hoe het loopt. Als het goed gaat laat ik het ook weten.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?