Klacht VidaXL.nl: Niet bereikbaar via telefoon en chat.

Kim72

Niet bereikbaar per telefoon, noch via chat. Verstrekken geen email van klantenservice. Alleen contact via digitaal formulier. Echter na verzenden geen ontvangstbevestiging........ Misbruiken COVID om contact te voorkomen. Heb een beschadigd product ontvangen en wil een vervanging.

Ik wil een ontvangstbevestiging van mijn ingestuurde digitale formulier en binnen 5 werkdagen een schriftelijke reactie.

Kim72
    Beste Denise, Laat ajb een voicemail bericht achter. Ik vind het prima om terug te bellen als ik het nummer weet.
    Kim72
    Beste Denise, Bel of mail ajb nog een keer terug.
    06-24646702 of judithmennega@hotmail.com
    Beste Kim72,

Wij kunnen helaas geen nummer doorgeven aangezien wij vanuit thuis werken. Ik heb zojuist je mail beantwoord. Zou je ons willen laten als de zitting binnen is?

Alvast bedankt en wens je een fijne dag toe.

Kim72
    Ik heb nu helaas het foutieve onderdeel ontvangen nl. een houten zitting terwijl de klacht ging over een leren zitkussen. Zowel in mijn online formulier als de foto's het gehad over een zit kussen waar een vlek op zat en niet een houten zitting. Graag ontvang ik alsnog het juiste onderdeel: een zitkussen.
    Beste J. Mennega,

Ik heb het zojuist besteld voor je en een mail gestuurd.Alvast bedankt voor je reactie en excuses voor het ongemak.

Beste Marina,
    Kun je me ook laten weten hoe ik de zitting kan retourneren. Kunnen jullie mij een retour etiket/label sturen?
    Beste Marina,
    Beste J. Mennega,

Ik heb je zojuist een mail gestuurd.

Kim72
    Ik heb gereageerd op je mail en nieuwe foto's gestuurd. Het rugkussen (afmetingen 57x52cm en aan beide zijden leer) is niet gelijk aan het zit kussen (afmetingen 60x60 cm en aan de onderzijde deels leer en deels stof).

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?