Klacht VidaXL.nl: niet compleet slechte service
Details
Klacht
ik heb een afzuigkap gekocht deze was niet compleet geen koolstof filter en geen bevestiging materiaal en er zat geen gebruiksaanwijziging bij.. vervolgens probeer ik te bellen zijn ze niet bereikbaar wegens technisch onderhoud.. vervolgens probeer ik ze weer te bellen een week later nog steeds technisch onderhoud.. ik weer bellen op de website staat namelijk dat ze van 8 tot 1800 zijn te bereiken.. krijg ik een voicemail dat ze tot 12 te bereiken zijn.. vervolgens een klacht ingediend via de website.. ik zou binnen 3 dagen terug gebeld worden dit is tot op heden een week later niet gebeurd en krijg ze telefonisch niet te pakken..Gewenste oplossing
ik wil hier geen moeite meer insteken.. ik wil of mn geld terug of een nieuwe die compleet is .. zonder dat ik iets hoeft te retourneren... in ieder geval goede service!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.