Klacht VidaXL.nl: niet compleet slechte service

Klachtnummer
# 366706
Gebruiker
fancy
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik heb een afzuigkap gekocht deze was niet compleet geen koolstof filter en geen bevestiging materiaal en er zat geen gebruiksaanwijziging bij.. vervolgens probeer ik te bellen zijn ze niet bereikbaar wegens technisch onderhoud.. vervolgens probeer ik ze weer te bellen een week later nog steeds technisch onderhoud.. ik weer bellen op de website staat namelijk dat ze van 8 tot 1800 zijn te bereiken.. krijg ik een voicemail dat ze tot 12 te bereiken zijn.. vervolgens een klacht ingediend via de website.. ik zou binnen 3 dagen terug gebeld worden dit is tot op heden een week later niet gebeurd en krijg ze telefonisch niet te pakken..

Gewenste oplossing

ik wil hier geen moeite meer insteken.. ik wil of mn geld terug of een nieuwe die compleet is .. zonder dat ik iets hoeft te retourneren... in ieder geval goede service!

2 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Ik neem vandaag contact met u op hierover.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  2. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw tijd vandaag.
    Onze excuses voor hoe het verlopen is.
    Zoals u zei is het gelukkig opgelost nu.

    Mocht u nog vragen hebben, kunt u mij bellen op het nummer waar ik u zojuist mee gebeld heb.
    Ik wens u nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen