Klacht VidaXL.nl: Niet nagekomen ophaalafspraak kost mij een dagloon!!!
Details
Klacht
Niet nagekomen ophaalafspraak kost mij een dagloon!!!Geachte vidaXL,
Op 13 september 2023 ontving ik een e-mail van Chad Borja namens vidaXL waarin stond dat mijn pakket op 18 september 2023 tussen 8:00 en 17:00 uur zou worden opgehaald. Ik heb speciaal voor deze ophaalafspraak een vrije dag genomen van mijn werk. Helaas is de vervoerder op de afgesproken dag en tijd niet langsgekomen om het pakket op te halen. Hierdoor heb ik niet alleen een dagloon verloren, maar ben ik ook teleurgesteld in de service van vidaXL.
Ik begrijp dat fouten kunnen gebeuren en dat vertragingen soms onvermijdelijk zijn. Echter, de communicatie hieromtrent had beter gekund. Ik had op zijn minst verwacht dat ik op de hoogte zou worden gebracht van eventuele wijzigingen of problemen met betrekking tot de ophaalafspraak.
Ik vraag vidaXL dan ook om dit incident serieus te nemen en passende maatregelen te treffen. Ik verwacht een vorm van compensatie voor mijn verloren vrije dag. Ik stel voor dat vidaXL met een passende oplossing komt die recht doet aan het ongemak dat mij is berokkend.
Ik kijk uit naar uw spoedige reactie en hoop op een bevredigende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Hema
Gewenste oplossing
Ik verwacht een vorm van compensatie voor mijn verloren vrije dag. Ik stel voor dat vidaXL met een passende oplossing komt die recht doet aan het ongemak dat mij is berokkend. Ook het pakket dat hier ligt moet worden opgehaald.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.