Opgelost door VidaXL.nl: niet terugbetalen van het aankoopbedrag.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 448926
Gebruiker
klagerXL
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 13 mei om retourneerde ik, met de na lang wachten verstrekte retourticket, via PostNL de door VidaXL veel te laat geleverde partytent. Volgens de track en tracecode horend bij deze zending heeft VidaXL het pakket op 15 mei jl ontvangen. Nu ruim 14 dagen heb ik nog steeds de toegezegde retourbetaling niet ontvangen.
Viraal reageert niet op mijn vragen.

De oplossing

Het aankoopbedrag per omgaande terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    klagerXL
    Datum
    Onderstaand bericht ontving ik op 30 mei. Ben benieuwd of en wanneer het bedrag op mijn rekening gestort wordt.


    Onze excuses voor de vertraging met betrekking tot uw terugbetaling.

    We hebben bevestigd dat het product is geretourneerd naar ons magazijn en dat een terugbetaling van **€ 93,99** is gevraagd.

    U ontvangt de terugbetaling binnen twee tot vijf werkdagen, afhankelijk van de betalingsmethode die u heeft gebruikt.

    Het zal worden uitgegeven via dezelfde methode en op hetzelfde account dat is gebruikt om de betaling uit te voeren, of op het account dat u ons hebt verstrekt als we de oorspronkelijke transactie niet kunnen terugbetalen.

    Hartelijk dank voor uw geduld en het spijt ons voor het ongemak dat hierdoor mogelijk is veroorzaakt. Neem zoals altijd contact met ons op als u nog vragen heeft.

    Vriendelijke groeten,

    _Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._

    Jianine
    vidaXL
  2. Auteur
    klagerXL
    Datum
    Vrijdag 5 juni sto d het verschuldigde bedrag op mijn rekening. Vijf werkdag na de toezeghing dat het bedrag binnen 2 tot 5 werkdagen zou worden geretourneerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
klagerXL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is is mijn rekening terugeboekt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen