Klacht VidaXL.nl: Niet tijdig leveren

JLanting

2 barkrukken besteld model Sydney bij vidaxl. Ook al betaald, en heb zelfs contact opgenomen wanneer dit pakket geleverd zou worden omdat ik daarvoor dan thuis blijf en het in ontvangst kan nemen. Op de dag dat het geleverd zal moeten worden kwam er niks, en heb nogmaals telefonisch contact gehad met Vidaxl. Eerst wou het bedrijf de schuld afschuiven bij DPD pakketdienst die voor hun rijdt, maar dit bleek al snel later dat de fout toch echt bij de snuggere mensen van vidaxl ligt. Wat blijkt... De mensen zijn wel zo slim om een pakketbon aan te maken, maar deze bon niet op de doos te plakken en het af te geven bij DPD. Dan denk je .. Ach foutje kan een keer gebeuren maar als deze mensen dit tot 2 keer toe doen vind ik het wel erg apart! Ik wil gewoon mijn spullen geleverd hebben of een goede tegemoetkoming en geen waardeloze waardecheque van 10 euro waar vidaxl de klant mee probeert af te kopen. Tot nu toe is er nog niks geleverd en ben zeer benieuwd hoe dit verder gaat.

Eerst juist leveren en de klant serieus nemen. De klanten service is op 1 persoon na ook ongeloofwaardig en komen hun woord / verplichtingen niet na.

VidaXL.nl
    Beste J Lanting,Wij danken u voor uw medewerking om en zijn verheugd dat we tot een oplossing van uw vraag zijn gekomen. Wij hopen u terug te zien als klant op VidaXL.nl.Met vriendelijke groet,
    VidaXL Klantenservice

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?