Klacht VidaXL.nl: Nog steeds niets in huis en order annuleren kan ook niet

Klachtnummer
# 470415
Gebruiker
Mari12@
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zondag bestelling geplaatst van over de € 200,- met ideal (achteraf betalen is niet mogelijk), levertijd 3 dagen. Inmiddels 4 dagen verder en nog steeds geen track and trace code gehad. Kan de order ook niet meer annuleren, want deze is onderweg. Contact gehad via chat, moet wachten totdat ik de t&t link heb, tot die tijd kan ik niets. Wat een aanfluiting!

De oplossing

Order annuleren en geld per ommegaande terug storten

2 reacties

  1. Auteur
    Mari12@
    Datum
    Heb het pakket afgelopen vrijdag geweigerd, ligt nog steeds op het depot, volgens de track and tracé. Wanneer gaan jullie een het geld terug storten?
  2. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mari12@,

    Helaas was je zojuist telefonisch niet bereikbaar.

    Wij hebben 2 weken geleden het bedrag teruggestort.. Ik wil je even meegeven dat wij wel achteraf betalen aanbieden op onze website.

    Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

    Fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Marina

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen