Opgelost door VidaXL.nl: Onbereikbare klantservice, trage afhandeling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 462908
Gebruiker
Sabrina
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik probeer meerdere malen via mail aan te geven dat ik een product retour wil sturen. Het gaat om een moduleerbare bank waarvan ik zelfs nog een deel moet ontvangen en waar schade in zit. Ik wil het gewoon retour sturen maar ik krijg steeds mailtjes of ik een foto wil maken van de schade. Dat heb ik al gedaan. Ik wil de bank gewoon niet meer.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een retourlabel of formulier of iets dergelijks ontvangen om de bank zsm retour te kunnen sturen.
Geboden oplossing
Na zoveel emails op en neer is er eindelijk een retour afspraak gemaakt en zijn de meubels vorige week opgehaald. Ik wacht nog op een retourbevestiging en afhandeling met klarna.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen