Klacht VidaXL.nl: ondeugdelijke hobbykas

Anoniem

Het gaat het om de constructie van de hobbykas. Deze is dusdanig dat er nog veel extra werk verricht moet worden om het zo te maken dat het tegen wind bestand is. Want dat is de constructie absoluut niet.
In de beschrijving is er niets vermeld over het feit dat de constructie weinig tot niet bestand is tegen enige wind. In alle redelijkheid mag/moet vermeld worden dat men hier rekening mee dient te houden zodat de koper weet of de kas in deze omstandigheden geplaatst kan worden of dat de kas in een zeer beschutte omgeving geplaatst dient te worden.
Wij vinden dat de koper in dit geval niet volledig geinformeerd wordt. Helaas zijn wij niet de enige die met dit probleem te maken hadden en hebben, zo blijkt uit rondvraag.
Er wordt een product verkocht waar u garant voor mag staan en ons inziens doet u dat in dit geval niet.

Wij verwachten een compensatie voor de extra gemaakte kosten om de kas op een goede manier te kunnen gebruiken.

VidaXL.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?