Opgelost door VidaXL.nl: Onresponsive and Delivery Time is Too Long

Wanderlust79

Product besteld op 13 december, 2018 en nog steeds niet ontvangen. Volgens de tracking is de order information verstuurd naar DPD bij het vervoer bedrijf maar dat is al weken. Na een email gestuurd te hebben op een bericht dat er na 48 uur contact wordt opgenomen, maar ook dat is niet gebeurd. Als je werkt en afspraken heb gepland moet je weten wanneer wer gelevered wordt; niet iedereen eeft een flexible schedule dus ik vind het slechte klantenservice dat er niet adequete wordt gereageerd.

Reageren met een estimate voor levering en reageren op een email. Staat wel zo netjes.

VidaXL.nl
    Beste Wanderlust79,

Wij hebben u zojuist proberen te bellen, helaas was u niet bereikbaar. Uw email is beantwoord en hopen snel van u te horen.

Webcare Team
    VidaXL.nl
    Beste Wanderlust79,

Bedankt voor uw geduld!

Wij hebben het opnieuw besteld en de compensatie verwerkt.

Mochten er vragen zijn bel gerust even terug!

Webcare Team

Wanderlust79
De aangeboden oplossing was een korting van tien (10) euro en het product is snel geleverd. De klantenservice rep Marina heeft meedere keren gebeld; op e-mailtjes gereageerd en heeft gedaan wat ze heeft beloofd en toegezegd. Fijn dat het zo is gegaan.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?