Opgelost door VidaXL.nl: Onresponsive and Delivery Time is Too Long

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 344494
Gebruiker
Wanderlust79
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Product besteld op 13 december, 2018 en nog steeds niet ontvangen. Volgens de tracking is de order information verstuurd naar DPD bij het vervoer bedrijf maar dat is al weken. Na een email gestuurd te hebben op een bericht dat er na 48 uur contact wordt opgenomen, maar ook dat is niet gebeurd. Als je werkt en afspraken heb gepland moet je weten wanneer wer gelevered wordt; niet iedereen eeft een flexible schedule dus ik vind het slechte klantenservice dat er niet adequete wordt gereageerd.

De oplossing

Reageren met een estimate voor levering en reageren op een email. Staat wel zo netjes.

2 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Wanderlust79,

    Wij hebben u zojuist proberen te bellen, helaas was u niet bereikbaar. Uw email is beantwoord en hopen snel van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Team
  2. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Wanderlust79,

    Bedankt voor uw geduld!

    Wij hebben het opnieuw besteld en de compensatie verwerkt.

    Mochten er vragen zijn bel gerust even terug!

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wanderlust79
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing was een korting van tien (10) euro en het product is snel geleverd. De klantenservice rep Marina heeft meedere keren gebeld; op e-mailtjes gereageerd en heeft gedaan wat ze heeft beloofd en toegezegd. Fijn dat het zo is gegaan.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen