Opgelost door VidaXL.nl: Oplichterij

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 361420
Gebruiker
Gata
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee bedden in november 2018 bij VidaXL besteld voor mijn dochters. Ik ben zeer ontevreden over mijn aankoop. In de eerste week kwam er een onderdeel los.

Verder kraken deze 5 maanden oude bedden en zakken in elkaar als je er op ligt. De kinderen hebben letterlijk rugklachten gekregen door de bedden. Als u de foto's bestudeert dan ziet u dat het product is vervormd. Mijn jongste dochter is 8 jaar oud en weegt 23kg. Het bed zou niet moeten vervormen door haar gewicht.

Ik heb de bedden inmiddels vervangen en mijn dochters staan nu vrolijk op.

Mijn klacht is door VidaXL afgewezen met als reden gebruikerssporen. Ik ben het absoluut niet eens omdat deze bedden met een doel werden gebruikt, namelijk slapen.

De oplossing

Ik wil een vergoeding

8 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste klant,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen.
    Ik vind het namelijk heel vervelend hoe dit verlopen is.
    U kunt mij altijd terug bellen.

    Anders probeer ik het morgen nog eens.

    Ik wens u nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  2. Auteur
    Gata
    Datum
    Goedendag,

    Naar welk nummer heeft u gebeld ik heb namelijk geen gemiste oproepen of een voicemailbericht ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Lindsey Fonseca.
  3. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Het nummer wat bij ons bekend is is: 0684029733
    Heeft u voor mij uw juiste nummer?
    Ik wil u namelijk een compensatie aanbieden.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  4. Auteur
    Gata
    Datum
    Ik ben bereikbaar op het volgend nummer 0644723632.

    Met vriendelijke groet,

    Lindsey
  5. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Lindsey,

    Bedankt voor je tijd vandaag.
    Zoals besproken ben ik tot een oplossing gekomen.

    Ik wens je nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  6. Auteur
    Gata
    Datum
    Beste Simone,

    Bedankt voor je telefoontje en nog bedankt voor de oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Lindsey Fonseca.
  7. Auteur
    Gata
    Datum
    Beste Simone,

    Zoals hieronder afgesproken heb ik gereageerd op uw verzoek.

    (Beste L.Fonseca.

    Bedankt voor uw tijd vandaag.
    Als u hier een groene smile kunt plaatsen, zodat de review positief ik kan ik dit aangegeven bij mijn leiding. En de terugbetaling in gang zetten.

    Heel erg bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team )

    In afwachting op een vergoeding.

    Met vriendelijke groet,

    Lindsey
  8. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lindsey,

    Als je een groene smiley kunt geven. Is het een positieve review.
    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Simone/vidaXL/Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gata
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een terugbetaling aangeboden van slechts 1 bed terwijl het om 2 bedden ging. Deze bedden zijn na 5 mnd vervangen i.v.m. rugklachten en het feit dat ze uit elkaar vielen. De terugbetaling is vergoedt onder voorwaarde dat ik de klacht positief zou beoordelen op klachtenkompas.nl. Ik vind deze manier van klachten afhandelen chanterend en schandalig. Immers de klacht op eerste instantie was afgewezen en dankzij het plaatsen van de klacht op klachtenkompas.nl is er een vergoeding uitgekomen waar een chanterende verzoek aan gekoppeld was. Ik wil Klachtenkompas.nl bedanken voor de ondersteuning. Betreft VidaXL die heb ik uit mijn favoriete shoplijstje geschrapt en op mijn blacklist geplaatst. Ik beveel niemand deze online shopsite aan. Mvg, Lindsey Fonseca.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?