Opgelost door VidaXL.nl: Partytent kapot binnen 1,5 week na aankoop, geen fatsoenlijke reactie op verzoek koopontbinding

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 391450
Gebruiker
EH
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Partytent gekocht die binnen 1,5 week kapot ging door zuchtje wind, letterlijk gebroken en gescheurd. Na meerdere malen mailen met verzoek tot volledige terugbetaling van mijn aankoopbedrag, enkel automatische reply's ontvangen die geen oplossing bieden.
Als consument heb ik recht om binnen 14 dagen mijn koop te ontbinden, echter wil dit bedrijf hier niet meewerken aan deze wettelijke bepaling!

De oplossing

Zorgen dat ik mijn aankoopbedrag retour ontvang!

4 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Ik heb zojuist je bestelling erbij gepakt, en zie dat het ondertussen opgelost is met de klantenservice?

    Ze sturen je een mail met een retourlabel zodat je het product kunt retourneren. En zodra wij het pakketje ontvangen hebben, krijg je binnen 2-5 werkdagen je terugbetaling binnen.

    Ik hoor graag van je!
    Onze excuses dat het zolang geduurd heeft.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team

  2. Auteur
    EH
    Datum
    Nee het is niet opgelost, want de melding die ik krijg is dat mijn bedrag alleen wordt terug gestort wanneer het pakket in de zelfde staat is als bij ontvangst. Zoals al uitgebreid meerdere malen aangegeven is dat nuet het geval, is vidaxl in gebreke door een zodanig slecht artikel te leveren dat het binnen de 2 weken termijn is gebroken en loop ik nu het risico dat wanneer ik het artikel retour zend, wat me ongetwijfeld geld gaat kosten dat ik niet heb omdat ik een partytent in de zak heb gekocht met weggesmeten geld, dat er helemaal niets meer gebeurd omdat ik dan niks meer aan kan tonen!
    De oplossing zou zijn, eerst geld terug en daarna retour zenden, als compensatie voor de zwaar teleurstellend gebrekkige service.
  3. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste E. Hendriks,

    Bedankt voor je tijd vandaag.

    Zoals besproken los ik dit voor je op.


    Wij houden contact.


    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  4. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Zoals besproken zijn wij tot een oplossing gekomen.

    Ik neem volgende week nog contact met je op.

    Ik wens je een fijn weekend.


    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het aankoopbedrag is inmiddels geretourneerd en er is een compensatie aangeboden. De compensatie is echter nog niet ontvangen. Wanneer deze alsnog wordt ontvangen is mijn klacht opgelost. Compensatie is ontvangen, netjes opgelost! Kanttekening: jammer dat het op deze manier moet worden aangekaart en opgelost en dat dit niet gewoon gelijk via de klantenservice van het bedrijf zelf kon worden geregeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen