Klacht VidaXL.nl: Product niet ontvangen, product mist.

ile

Product zou uiterlijk binnen 3 werkdagen bezorgd zijn, bevestiging dat het gereed is voor verzending ook, maar er gebeurd niks. Product is niet bezorgd en men bij het bedrijf weet ook niet waarom niet en kunnen mij niet vertellen wanneer het product nu wel komt.

Ik wil het product vandaag danwel morgen hebben.

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken naar aanleiding van uw klacht betrekking de levering van het bureau.
    Onze welgemeende excuses dat deze tot op heden nog niet is ontvangen en dat er meerdere malen moscommunicaties zijn geweest.

Uw pakket staat klaar om opgehaald te worden bij DPD en is vandaag aangemeld. Er is een traceercode beschikbaar.
    Uw track & trace link zou binnen 24 uur bijgewerkt moeten worden, nadat uw bestelling is opgehaald door de bezorgdienst bij ons magazijn.
    Wanneer u binnen 24 uur geen bijgewerkte status ziet, dan adviseren wij nogmaals contact op te nemen en helpen we u verder.
    U kunt uw bestelling volgen via onderstaande link:

Uw bestelling zal ik met u mee blijven volgen en zodra het pakket is geleverd zal ik nogmaals telefonisch contact met u opnemen.
    Voor al het ongemak wil ik u graag een compensatie aanbieden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, stel ze gerust.

Bedankt voor uw geduld en mijn excuses voor het ongemak meneer Lemmer.

Ik wens u alvast een fijn weekend!

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht.

Zojuist heb ik uw gegevens doorgezet naar onze financiële afdeling om het bedrag aan u over te maken.
    Naar verwachting zal het binnen 2 a 4 werkdagen zichtbaar zijn op uw rekening.

Uw onderdelen zullen tevens zo snel mogelijk worden aangeboden.

Graag wil ik u uitnodigen om opnieuw een beoordeling in te vullen. Wij zijn benieuwd naar uw huidige ervaring met ons en willen u vragen dat met ons te delen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

ile
    Dank. De onderdelen zijn aangekomen maar ook nog eens de verkeerde. Heel jammer dat er zo slecht gecontroleerd wordt na alles.
    Ik verwacht dat vida xl de juiste onderdelen op stuurt zo snel mogelijk.
    Beste heer Lemmer,

Bedankt voor uw fijne reactie.

Het doet me goed om te lezen dat u alles heeft ontvangen.

Wanneer u vindt dat ik hiermee uw probleem goed heb opgelost, laat het mij dan weten met een e-mail bericht. Aanvullend, zou ik u dan ook willen vragen nog eens naar uw review te kijken en deze aan te vullen / wijzigen op basis van uw volledige ervaring. Ik zou dit erg waarderen, aangezien andere klanten dan ook kunnen lezen hoe vidaXL omgaat met klachten!

Dit kunt u doen doormiddelen van een bericht die u zult ontvangen via Klachtencompas.nl.

Bedankt voor uw geduld en mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik wens u nog een fijne dag!

Team vidaXL

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?