Opgelost door VidaXL.nl: Product nu voor de tweede keer al stuk bedrijf nier bereikbaar

P korthuis

Uv systeem.voor de vijver Product nu al voor de tweede keer kapot van de 1e deed het uv lamp voor de vijer niet en toen een nieuwe voor gekregen en deze is nu ook alweer stuk krijgt wel stroomtoevoer maar de lamp doet het niet en lamp os is niet stuk Bedrijf slecht bereikbaar en reageert niet op berichten

Geld terug of andere uv systeem voor de.vijver en dan andere merk!

VidaXL.nl
    Beste heer Korthuis,

Als eerste willen wij u onze excuses aanbieden voor ons late reactie.

Wij hebben op 27 juli al telefonisch contact met u proberen op te nemen maar kregen helaas geen gehoor.

Het is erg jammer om te lezen dat u wederom problemen heeft met uw UV-c unit. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken en te kijken naar een passende oplossing.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor ons late reactie.

Team vidaXL
    VidaXL.nl
    Beste heer Korthuis,

Als eerste willen wij u onze excuses aanbieden voor ons late reactie.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor ons late reactie.

Team vidaXL
    Hallo.vidaxl

Bedankt voor u reactie,

27 Juli is er inderdaad me telefoon afgegaan, maar was net te laat, met opnemen maar tot op heden heb ik nog niks van jullie weer gehoord,

Graag hoor ik van jullie

Hoop dat u me snel weer terugbelt
    Netjes opgelost,

Geld terug gekregen

Geld terug gekregen

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?